Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιαννοπούλου, Όλγαel
dc.contributor.authorΧατζηβασιλείου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2017-08-30T06:23:42Z-
dc.date.available2017-08-30T06:23:42Z-
dc.date.issued2017-08-30-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7301-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΖωγραφικήel
dc.subjectΙχνογράφημαel
dc.subjectΔημιουργική φαντασίαel
dc.titleΗ εξέλιξη της παιδικής ζωγραφικής ικανότηταςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΤέχνη -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
heal.dateAvailable2024-01-06T23:49:04Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2006-
heal.bibliographicCitationΓιαννοπούλου, Ο. & Χατζηβασιλείου, Μ., 2006. Η εξέλιξη της παιδικής ζωγραφικής ικανότητας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΟ σκοπός που κάνουμε τη συγκεκριμένη εργασία, ήταν να αναφερθούν ορισμένες από τις αρετές της τέχνης στο χώρο της Παιδαγωγικής, της Ψυχολογίας και της Κοινωνιολογίας, ιδιαίτερα στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας, έτσι ώστε να δοθεί προβληματισμός για θέματα που αφορούν το σωστό τρόπο διδασκαλίας και τον εύλογο τρόπο διαπαιδαγώγησης των παιδιών. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε πέντε μεγάλα κεφάλαια, με θέματα που αφορούν τόσο την αγωγή όσο και τη ζωγραφική και το ιχνογράφημα. Το πρώτα κεφάλαιο χωρίζεται σε τρεις ενότητες, στις οποίες αναλύονται η έννοια και οι σκοποί της αισθητικής αγωγής, καθώς και οι παράγοντες που την επηρεάζουν. Το δεύτερο κεφάλαιο αφορά θέματα της ζωγραφικής και του παιδικού ιχνογραφήματος. Αποτελείται από πέντε ενότητες που αναφέρονται στον ορισμό και τα χαρακτηριστικά του παιδικού σχεδίου και της ζωγραφικής, από πότε άρχισε το ενδιαφέρον των επιστημόνων για το σχέδιο, τα στάδια εξέλιξής του στην κάθε περίοδο της παιδικής ηλικίας αλλά και στην ΄΄τέχνη΄΄ και τη σπουδαιότητα της ζωγραφικής στην προσχολική ηλικία. Από αυτό το κεφάλαιο μαθαίνουμε ακριβώς τι είναι ζωγραφική, από ποια στοιχεία αποτελείται πως ξεκίνησε και κατέληξε και πόσο σπουδαία είναι για την προσωπική έκφραση του παιδιού, αλλά και για την επικοινωνία του με το περιβάλλον. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται σε έξι ενότητες η χρησιμότητα της ζωγραφικής και του ιχνογραφήματος στο χώρο της Ψυχολογίας και της Κοινωνιολογίας. Το τέταρτο κεφάλαιο αποτελείται από οχτώ ενότητες και αφορά τη διδασκαλία του μαθήματος της ζωγραφικής και του ιχνογραφήματος και γενικά της τέχνης στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Έχει να κάνει με το ρόλο του παιδαγωγού στη σωστή προσέγγιση και διδασκαλία του υπέροχου αυτού μαθήματος, τη γωνιά της ζωγραφικής που πρέπει να 6 υπάρχει στον παιδικό σταθμό, ορισμένα υλικά και εργαλεία απαραίτητα για την πραγματοποίηση της ζωγραφικής. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύεται σε τρεις ενότητες πόσο καθοριστικό ρόλο παίζει η καλλιέργεια της φαντασίας των παιδιών, που χωρίς αυτήν δεν μπορούν να φτάσουν στην προσωπική έκφραση, καθώς και τους παράγοντες και τις δραστηριότητες που εμπλουτίζουν τη φαντασία τους.el
heal.advisorNameΜπερούκας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages73-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons