Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαρούνης, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2017-08-25T07:37:16Z-
dc.date.available2017-08-25T07:37:16Z-
dc.date.issued2017-08-25-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7286-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.titleΚριτήρια διαφήμισης των επιχειρήσεων εστίασης του Νομού Πρέβεζας.el
dc.titleAdvertising criteria for catering companies in the Perfecture of Prevezaen
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF -- Α/Α 0028el
heal.classificationΔιαφήμισηel
heal.classificationΔιαφήμιση -- Έρευναel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:17:28Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΠαπαρούνης, Χ., 2017. Κριτήρια διαφήμισης των επιχειρήσεων εστίασης του Νομού Πρέβεζας. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΣτην παρούσα μελέτη διερευνάται ο ρόλος της διαφήμισης και ο τρόπος που οι επιχειρηματίες του Νομού Πρέβεζας τον αντιλαμβάνονται. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η μέθοδος της ποσοτικής ανάλυσης. Για τις ανάγκες της έρευνας συγκροτήθηκε ένα πρωτότυπο ερωτηματολόγιο. Το δείγμα που μελετήθηκε αφορά τον κλάδο εστίασης του Νομού Πρέβεζας. Αποτελεί μάλιστα την πρώτη και μοναδική ανάλογη μελέτη στην περιοχή. Τα ευρήματα και η επεξεργασία τους προσφέρουν στοιχεία για το πως οι επιχειρηματίες και έμποροι χρησιμοποιούν τη διαφήμιση. Συγχρόνως βγήκαν σημαντικά συμπεράσματα και για τον τρόπο που συμπεριφέρονται ως δέκτες διαφημιστικών μηνυμάτων αλλά και ως διαφημιζόμενοι.. Σημαντικά είναι και τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε ως προς την διαφορετικότητα αντιμετώπισης της διαφήμισης ανάλογα με ηλικιακά και μορφωτικά χαρακτηριστικά.el
heal.abstractΤhe present study explores the role of advertising and the way entrepreneurs in the Prefecture of Preveza understand it. The research method used is the method of quantitative analysis. An original questionnaire was set up for research purposes. The sample studied focuses on Preveza as an area of concern. It is the first and only relevant study in the region. Findings and processing provide information on how entrepreneurs and merchants use advertising. Furthermore, important conclusions are drawn on how they behave as advertising recipients as well as advertisers. To do that, data have been collected on the diversity of addressing advertising, based on age and educational characteristics attributes.en
heal.advisorNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΔιακομιχάλης, Μιχαήλel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages111-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paparounis, X._MAF_2017.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.85 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons