Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑγγέλη, Φρειδερίκηel
dc.date.accessioned2014-07-17T06:56:32Z-
dc.date.available2014-07-17T06:56:32Z-
dc.date.issued2014-07-17-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/724-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΛεξιλόγιοel
dc.subjectΓλωσσική ανάπτυξηel
dc.subjectΠιλοτική εφαρμογήel
dc.subjectΕλληνικός πληθυσμόςel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΔοκιμασία κατανόησης λεξιλογίου από εικόναel
dc.subjectΔοκιμασία εκφραστικού λεξιλογίου από εικόναel
dc.subjectExpressive One Word Picture Vocabulary Testen
dc.subjectReceptive One Word Picture Vocabulary Testen
dc.titleΔοκιμασία κατανόησης λεξιλογίου από εικόνα - Δοκιμασία εκφραστικού λεξιλογίου από εικόνα. ROWPVT & EOWPVT (μια συνδυαστική πιλοτική μεταφορά και αξιολόγησή τους στην ηλικιακή ομάδα των 15 ετών έως 15 ετών και 11 μηνώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιδιά -- Γλώσσαel
heal.classificationΤεστ λεξιλογίουel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:15:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2012-
heal.abstractΣκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η πιλοτική μεταφορά και αξιολόγηση για την Ελληνική πραγματικότητα των τεστ Expressive One Word Picture Vocabulary Test (EOWPVT) Third Edition και Receptive One Word Picture Vocabulary Test (ROWPVT) Third Edition. Πρόκειται για δύο ατομικά χορηγούμενες δοκιμασίες οι οποίες αξιολογούν την ικανότητα του ατόμου να κατανοεί ή να κατονομάζει αντικείμενα, ενέργειες και έννοιες. Τα πρωτότυπα EOWPVT και ROWPVT δημιουργήθηκαν από τον R. Brownell το 2000 και αξιολογούν τη γλωσσική ικανότητα παιδιών από 2 ετών και 0 μηνών έως 18 ετών και 11 μηνών. Μεθοδολογία: Προκειμένου για την εφαρμογή και την πιλοτική μεταφορά των EOWPVT και ROWPVT Third Edition χρησιμοποιήθηκε το προσφερόμενο υλικό, το οποίο μεταφράστηκε και προσαρμόστηκε στα ελληνικά. Επίσης, μία πιλοτική έρευνα έγινε για να μπορέσουν να ελεγχθούν αυτές οι προσαρμογές, πριν χορηγηθεί το τεστ σε τελική μορφή. Ακολουθήθηκαν οι οδηγίες χορήγησης και βαθμολογίας που περιγράφονται στο βιβλίο οδηγιών του πρωτότυπου. Η δοκιμασία χορηγήθηκε σε 60 παιδιά ηλικίας από 15 ετών και 0 μηνών έως 15 ετών και 11 μηνών, 30 αγόρια και 30 κορίτσια. Κατά τη διαδικασία της χορήγησης δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα. Αποτελέσματα: Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έδειξε καλή γενική συνοχή των στοιχείων. Κατά τα άλλα δεν προκύπτει καμία στατιστικά σημαντική διαφορά μεταξύ του Ελληνικού και του Αμερικάνικου δείγματος για τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα. Συμπεράσματα / Προτάσεις: Οι κλίμακες σε αυτή την ομάδα φαίνεται να ταιριάζουν με την Ελληνική πραγματικότητα με κάποιες προϋποθέσεις που αφορούν συγκεκριμένες αλλαγές του προσφερόμενου υλικού και οι οποίες προτείνονται.el
heal.advisorNameΠαπαδόπουλος, Άγγελοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages113-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2012112.pdfΠτυχιακή εργασία2.07 MBAdobe PDFView/Open
lgt_2012112a.pdfΠαρουσίαση870.49 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons