Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓοντίδου, Σουλτάναel
dc.date.accessioned2017-07-17T07:40:01Z-
dc.date.available2017-07-17T07:40:01Z-
dc.date.issued2017-07-17-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7245-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΥπερκινητικότηταel
dc.subjectΥπερκινητικά παιδιάel
dc.titleΤο υπερκινητικό παιδί και η συμπεριφορά του στο σχολικό περιβάλλονel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΔιαταραχή ελλειμματικής προσοχής με υπερκινητικότηταel
heal.dateAvailable2024-01-07T00:16:27Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2003-
heal.bibliographicCitationΓοντίδου, Σ., 2003. Το υπερκινητικό παιδί και η συμπεριφορά του στο σχολικό περιβάλλον. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ εργασία μου αυτή που έχει τον τίτλο «ΤΟ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» αποτελεί προσπάθεια μου να παρουσιασθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το υπερκινητικό παιδί, η συμπεριφορά του κυρίως στον παιδικό σταθμό καθώς και η επίδραση που ασκείται από τους παιδαγωγούς στην εξέλιξη της προσωπικότητας του. Το σημαντικότερο μέρος αυτής της εργασίας είναι αυτό που αναφέρεται στη συμπεριφορά του υπερκινητικού παιδιού και στη σχέση του με τους παιδαγωγούς. Η πτυχιακή μου εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια: Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τον ορισμό της υπερκινητικότητας καθώς και τη γενική εικόνα σε συνδυασμό με τα συμπτώματα που παρουσιάζουν τα υπερκινητικά παιδιά. Ακόμη αναφέρθηκα στις μελέτες – έρευνες που διεξήχθησαν όσον αφορά αυτά τα παιδιά και στη συχνότητα εμφάνισης της υπερκινητικότητας. Μικρή αναφορά γίνεται στο κεφάλαιο αυτό και για τη συμπεριφορά των υπερκινητικών παιδιών στο σχολείο και στο σπίτι. Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει τις αιτίες – παράγοντες της υπερκινητικότητας. Επίσης παρουσιάζεται πιο αναλυτικά η συμπεριφορά του υπερκινητικού παιδιού στο σχολικό περιβάλλον καθώς και οι σχέσεις του με τον παιδαγωγό. Ακόμη γίνεται αναφορά στην ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας του, καθώς και των συναισθηματικών αντιδράσεων του υπερκινητικού παιδιού. Τέλος αναφέρομαι σε κάποια ατυχήματα που συμβαίνουν στα υπερκινητικά παιδιά και στα μειωμένα κίνητρά τους. Κλείνω αυτό το κεφάλαιο με ένα απόσπασμα που σύμφωνα με τη δική μου άποψη αναφέρει πολύ εύστοχα κάποιες επιθυμίες των υπερκινητικών παιδιών από τους παιδαγωγούς τους. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει κυρίως την αντιμετώπιση και τα είδη θεραπειών που υπάρχουν για ν’ αντιμετωπιστεί η υπερκινητικότητα. Επίσης παρουσιάζεται η συνεργασία ειδικού-παιδαγωγών καθώς και γονέων-παιδαγωγών. Στο τρίτο κεφάλαιο συμπεριέλαβα και ένα ερωτηματολόγιο καθώς και κάποια δικά μου συμπεράσματα πάνω σ’ αυτό.el
heal.advisorNameΠιάνος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages47-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons