Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρατάσος, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2017-07-13T12:29:51Z-
dc.date.available2017-07-13T12:29:51Z-
dc.date.issued2017-07-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7237-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel
dc.subjectΣύσταση εταιρείαςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.titleCase study εφαρμογής: business plan ίδρυσης και λειτουργίας επιχείρησης παροχής χρηματοοικονομικών και λογιστικών υπηρεσιών.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής -- Α/Α 0629el
heal.classificationΕπιχειρηματικός σχεδιασμόςel
heal.classificationΕπιχειρήσεις -- Διοίκηση και οργάνωσηel
heal.dateAvailable2024-01-08T04:56:32Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-
heal.bibliographicCitationΚαρατάσος, Κ., 2013. Case study εφαρμογής: business plan ίδρυσης και λειτουργίας επιχείρησης παροχής χρηματοοικονομικών και λογιστικών υπηρεσιών. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία ενός επιχειρηματικού σχεδίου στα πλαίσια έναρξης και λειτουργίας ενός λογιστικού γραφείου. Αποτελείται από δύο σκέλη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Στο πρώτο κεφάλαιο του θεωρητικού σκέλους δίνεται ο ορισμός του επιχειρηματικού σχεδίου, η χρησιμότητα κατάρτισης του και η δομή του. Το δεύτερο κεφάλαιο ασχολείται με τον τρόπο κατάρτισης του σχεδίου μάρκετινγκ και συγκεκριμένα με τους παράγοντες που ελέγχονται κατά την κατάρτιση του σχεδίου μάρκετινγκ. Το τρίτο μέρος του θεωρητικού κομματιού δείχνει τον τρόπο κατάρτισης του λειτουργικού σχεδίου ενώ στο τέταρτο, πέμπτο και έκτο κεφάλαιο αντίστοιχα γίνεται λόγος για το χρηματοοικονομικό σχέδιο, τους τρόπους οργάνωσης και διοίκησης αλλά και τον προγραμματισμό μιας επιχείρηση στα πλαίσια ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Στο πρακτικό σκέλος παρουσιάζεται το επιχειρηματικό σχέδιο έναρξης και λειτουργίας ενός λογιστικού γραφείου στην περιοχή της Αμφιλοχίας καθώς επίσης και τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου επιχειρηματικού σχεδίου. Τέλος, αν και ο βασικός σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι καθαρά εκπαιδευτικός αποτελεί και ένα είδος προσέγγισης με την ιδέα έναρξης και λειτουργίας ενός λογιστικού γραφείου στην συγκεκριμένη περιοχή.el
heal.advisorNameΣωτηρόπουλος, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages75-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.