Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7171
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣιβρίδου, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2017-07-11T12:18:28Z-
dc.date.available2017-07-11T12:18:28Z-
dc.date.issued2017-07-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7171-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιάγνωσηel
dc.subjectΘεραπείαel
dc.subjectΑιτίες δυσλεξίαςel
dc.titleΔυσλεξίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΔυσλεξίαel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:50:35Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2005-
heal.bibliographicCitationΣιβρίδου, Αλ., 2005. Δυσλεξία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια, οι μαθησιακές δυσκολίες βρίσκονται στο επίκεντρο πλήθους ερευνών, μελετών και δημοσιεύσεων. Το γεγονός αυτό δεν εξηγείται μόνο από τις προόδους που έχουν σημειωθεί στο χώρο της παιδαγωγικής, της ψυχολογίας και των νευροεπιστημόνων, αλλά εντάσσεται μέσα σε ένα ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο. Σε μια εποχή που διακρίνεται για την τεράστια αύξηση του όγκου των πληροφοριών, την ταχύτατη ροή και διακίνηση της πληροφορίας, την επαγγελματική υπερεξειδίκευση είναι επόμενο ν’ ανεβαίνει το ενδιαφέρον για το φαινόμενο της μάθησης, τις θεμελιακές γνωστικές και μαθησιακές δυσκολίες, δυσλειτουργίες και διαταραχές. Η εργασία αυτή αναφέρεται και αναλύει διεξοδικά το ¨φαινόμενο¨ δυσλεξία. Σκοπός της εργασίας είναι να μοιραστεί με τον αναγνώστη τις τελευταίες εξελίξεις στο πεδίο μαθησιακής αυτής δυσκολίας. Περιγράφεται καταρχάς ο ορισμός της, τα είδη δυσλεξίας που υπάρχουν, η διάγνωσή της, η αιτιολογία της καθώς και ποιες παρεμβάσεις μπορούν να γίνουν για την αποκατάστασή της. Επιπροσθέτως στο τέλος της εργασίας παραθέτεται παράρτημα, στο οποίο εμπεριέχονται πλήθος ασκήσεων που βοηθούν στον εντοπισμό της δυσλεξίας καθώς και στην αντιμετώπισή της. Θεωρώ ότι η μελέτη αυτή του θέματος είναι σημαντική, όχι μόνο για πρόσωπα με δυσλεξία, μα και για κάθε άνθρωπο που χρειάζεται την ειδική υποστήριξη της οργανωμένης κοινωνίας.el
heal.advisorNameΠιάνος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages113-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons