Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣαγιά, Σταυρούλα-Νικηφορούλαel
dc.contributor.authorΑσιμή, Αρετήel
dc.contributor.authorΓάκη, Αλεξάνδραel
dc.contributor.authorΚολλάτου, Σταυρούλαel
dc.contributor.authorΑνδρονικίδου, Μαριάνθηel
dc.contributor.authorΔελημήτρου, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2017-07-11T08:04:14Z-
dc.date.available2017-07-11T08:04:14Z-
dc.date.issued2017-07-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7146-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.subjectΔημιουργικότηταel
dc.subjectΣυνεργατικότηταel
dc.subjectΠαιδαγωγόςel
dc.subjectΝήπιαel
dc.titleΔημιουργικότητα και συνεργατικότητα στον παιδικό σταθμό μέσα από ομαδικές δραστηριότητεςel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΠαιδαγωγικήel
heal.languageelel
heal.accesscampusel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-06-26-
heal.bibliographicCitationΓάκη, Α., κ.ά., 2017. Δημιουργικότητα και συνεργατικότητα στον παιδικό σταθμό μέσα από ομαδικές δραστηριότητες. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΣε αυτό το κομμάτι της πτυχιακής εργασίας, διερευνούμε το θέμα της δημιουργικότητας και της συνεργατικότητας στον παιδικό σταθμό μέσα από ομαδικές δραστηριότητες. Στην πρώτη ενότητα κάνουμε μία εισαγωγική παρουσίαση για τη δημιουργικότητα στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο, τη σημαντική θέση που οφείλει να κατέχει η καλλιέργεια της δημιουργικότητας, η θέση της Παιδαγωγικής για τη δημιουργικότητα ιδιαίτερα στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, οριοθετούμε την έννοια και παρουσιάζουμε τα κριτήρια της δημιουργικής σκέψης. Στη συνέχεια, παρουσιάζουμε τρόπους να ενισχυθεί η δημιουργικότητα, δραστηριότητες που ευνοούν την ανάπτυξη της και την ανάπτυξη της συνεργατικότητας ανάμεσα στα παιδιά, τεχνικές ενίσχυσης της δημιουργικότητας και τέλος, στην χρησιμότητα του ανταγωνιστικού πνεύματος στις ομαδικές δραστηριότητες μέσα στην τάξη. Στη δεύτερη ενότητα, δίνουμε τον ορισμό της ενεργητικότητας και την συνδέουμε με την έννοια της δημιουργικότητας. Ακόμα, αναφερόμαστε στην φαντασία, το ρόλο που διαδραματίζει σε αυτές τις μικρές ηλικίες και στην ανάγκη για την καλλιέργεια της από τον παιδικό σταθμό. Στην τρίτη ενότητα, γίνεται λόγος για την συνεργασία των νηπίων στο πλαίσιο δραστηριοτήτων και για τους τρόπους εξάσκησης της συνεργατικής δεξιότητας. Αναφέρονται οι δραστηριότητες που επιτεύχθηκαν στην αρχαία εποχή σε σύγκριση με την νέα εποχή. Ωστόσο διατυπώνονται οι πιθανές δυσκολίες κατά την διάρκεια των ομαδικών δραστηριοτήτων καθώς και ο τρόπος επίλυσής τους. Στη συνέχεια αναφέρονται τα οφέλη της συνεργασίας εκπαιδευτικού-γονέα και της συνεργασίας οικογένειας και σχολείου γενικότερα. Αναφερόμαστε και στον ρόλο της παιδαγωγού στη συνεργασία των παιδιών μέσα στην τάξη. Στην τέταρτη ενότητα, αναφερόμαστε σε δραστηριότητες θεάτρου, κατασκευές, μαθηματικών/γραφής/ανάγνωσης, και μουσική για τον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο. Τέλος, στην πέμπτη ενότητα, γίνεται λόγος για την συνεργασία και την ομαδικότητα σε παιδικούς σταθμούς του εξωτερικού με παραδείγματα.el
heal.abstractIn this part of the dissertation, we explored the issue of creativity and cooperativity in the kindergarten through group activities. In the first section we make an introductory presentation on creativity in the kindergarten , the important position to be occupied by the cultivation of creativity, the position of the Pedagogy for creativity especially in Primary education and we define the concept and present the criteria of creative Thinking. Next, we present ways to enhance creativity, activities that help develop cooperation among children, creativity-enhancing techniques and, finally we talked about the creation of the competitive spirit in group activities in the classroom. In the second section, we give the definition of energy and connect it to the concept of creativity. Still, we refer to the imagination, the role it plays and the need for its cultivation from the kindergarten. In the third section, we talk about the cooperation of infants in the context of activities and about the ways of practicing cooperative skills. We mention too, the activities that were achieved in the ancient times compared to the new era. However, possible difficulties are encountered during the group activities. We mention the benefits of relationship between parent-child and teacher. We alsorefer to the role of the educator in the cooperation of children in the classroom. In the fourth section, we refer to theater, construction, mathematics / writing / reading, and music for kindergarten and kindergarten. Finally, in the fifth section, there is talk of cooperation and teamwork at overseas kindergartens with examples.en
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΤζουρμανά, Ευαγγελίαel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages192el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gaki, A.,_ECE_2017.pdfΠτυχιακή εργασία1.88 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.