Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisor-
dc.contributor.authorΚασταμονίτη, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2017-06-30T07:56:31Z-
dc.date.available2017-06-30T07:56:31Z-
dc.date.issued2017-06-30-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7084-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΦωνολογική μνήμηel
dc.subjectΑναγνωστική ικανότηταel
dc.titleΟ ρόλος της φωνολογικής μνήμης στην αναγνωστική ικανότητα: Μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση.el
heal.typemasterThesisel
heal.classificationΦωνολογίαel
heal.dateAvailable2024-01-06T14:12:39Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-06-23-
heal.bibliographicCitationΚασταμονίτη, Αγγελική, 2017. Ο ρόλος της φωνολογικής μνήμης στην αναγνωστική ικανότητα. Μεταπτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με το ρόλο της φωνολογικής μνήμης στην αναγνωστική ικανότητα σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση επιλέχτηκε ως η πιο αποτελεσματική μέθοδος ολοκληρωμένης ανασκόπησης του συγκεκριμένου θέματος. Ως γενικό συμπέρασμα διαπιστώθηκε ότι κοινός στόχος όλων των μελετών ήταν η αξιολόγηση της συμβολής της φωνολογικής μνήμης στην αναγνωστική ικανότητα. Ωστόσο, εντοπίστηκε σημαντική ανομοιογένεια στα εργαλεία περισσότερο και στις δοκιμασίες σε μικρότερο βαθμό που χρησιμοποίησαν στις μελέτες τους. Επίσης, δεν προέκυψε ένα σαφές συμπέρασμα για τον ρόλο της φωνολογικής μνήμης στην αναγνωστική ικανότητα, καθώς παρατηρήθηκε διχογνωμία. Πιο συγκεκριμένα, κάποιες μελέτες διαπίστωσαν συσχέτιση μεταξύ της φωνολογικής μνήμης και αναγνωστικής ικανότητας και κάποιες άλλες μη συσχέτιση.el
heal.abstractIn this study, a systematic literature review was conducted on the role of phonological memory in reading ability in pre-school children. The systematic bibliographic review was chosen as the most effective method of comprehensive review of this topic. As a general conclusion it was found that a common goal of all studies was to evaluate the contribution of phonological memory to reading ability. However, significant heterogeneity was found in tools and tasks (to a lesser extent) they used in their studies. Also, no clear conclusion emerged on the role of phonological memory in reading ability. More specifically, some studies have found a correlation between phonological memory and reading ability and some other non-correlation.en
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.committeeMemberNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.committeeMemberNameΖιάβρα, Ναυσικάel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages134-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Διεπιστημονική προσέγγιση αναπτυξιακών και επίκτητων διαταραχών επικοινωνίαςel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kastamoniti, A._SLT_2017.pdfΠτυχιακή εργασία1.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons