Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔρόσος, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2017-06-27T11:03:45Z-
dc.date.available2017-06-27T11:03:45Z-
dc.date.issued2017-06-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7069-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectΦωνολογική ενημερότηταel
dc.subjectΛεξιλόγιοel
dc.subjectΑναδυόμενος γραμματισμόςel
dc.subjectNew technologiesen
dc.subjectPhonological awarenessen
dc.subjectStorytellingen
dc.subjectVocabularyen
dc.subjectEmerging literacyen
dc.titleΟι δυνατότητες αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών ως εκπαιδευτικό και θεραπευτικό μέσο σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με δυσκολίες λόγου-ομιλίας.el
dc.titleThe potential of using new technologies as an educational and therapeutic tool at pre-school children with speech and language difficultiesen
heal.typemasterThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.classificationSpeech therapyen
heal.languageelel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-06-19-
heal.bibliographicCitationΔρόσος, Κ., (2017). Οι δυνατότητες αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών ως εκπαιδευτικό και θεραπευτικό μέσο σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με δυσκολίες λόγου-ομιλίας. Μεταπτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.bibliographicCitationDrosos, K., (2017). The potential of using new technologies as an educational and therapeutic tool at preschool children with speech and language difficulties. Postgraduate Diploma Thesis. Ioannina: Tei Of Epirus.Department of Speech & Language Therapy of Technological Educational Institute (T.E.I.) (en)en
heal.abstractABSTRACT The current postgraduate diploma thesis was drafted in order to study the potentials of using new technologies in the treatment process in preschool children with speech & language. The survey took place in kindergarten and had a population of 80 typical toddlers who, for research purposes, were divided into four equal groups. A speech and language assessment was preceded before their inclusion at speech intervention. At the end of the therapeutic procedure, a reassessment was made to estimate the effectiveness or not of the chosen therapeutic approach. The results encourage the use of portable technology in the therapeutic process with limitations based on its appropriate use by the speech therapist. Simultaneously, the research highlights as an effective therapeutic approach the cooperation of children in groups.en
heal.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο να μελετηθεί η δυνατότητα αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στη θεραπευτική διαδικασία σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με δυσκολίες λόγου-ομιλίας. Η εργασία πραγματοποιήθηκε σε νηπιαγωγείο και είχε πληθυσμό 80 νήπια τυπικής ανάπτυξης, τα οποία για τις ανάγκες της μεταπτυχιακής εργασίας χωρίστηκαν σε ομάδες. Προηγήθηκε αξιολόγηση των μαθητών πριν την ένταξή τους στη λογοθεραπευτική παρέμβαση, ενώ στο τέλος του προγράμματος έγινε επαναξιολόγηση, ώστε να εκτιμηθεί η αποτελεσματικότητα ή όχι της επιλεγμένης κάθε φορά θεραπευτικής προσέγγισης. Τα αποτελέσματα ενθαρρύνουν τη χρήση της φορητής τεχνολογίας στη θεραπευτική διαδικασία με περιορισμούς που έγκειται στην κατάλληλη χρήση της από τον λογοθεραπευτή, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν ως αποτελεσματική τη συνεργασία των παιδιών σε ομάδες.el
heal.advisorNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.advisorNameToki, Eugeniaen
heal.committeeMemberNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.committeeMemberNameΖιάβρα, Ναυσικάel
heal.committeeMemberNameZakopoulou, Victoriaen
heal.committeeMemberNameZiavra, Nausicaen
heal.academicPublisherΛογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherDepartment of Speech & Language Therapy of Technological Educational Institute (T.E.I.)en
heal.academicPublisherIDΣχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.numberOfPages100el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Διεπιστημονική προσέγγιση αναπτυξιακών και επίκτητων διαταραχών επικοινωνίαςel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΡΟΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ_ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdfΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.29 MBAdobe PDFView/Open
ΔΡΟΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ_ΠΕΡΙΛΗΨΗ.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ240.4 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons