Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6954
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣίμου, Ανδρούλαel
dc.date.accessioned2017-05-31T10:54:06Z-
dc.date.available2017-05-31T10:54:06Z-
dc.date.issued2017-05-31-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6954-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΕικαστική Αγωγήel
dc.subjectΜουσική Αγωγήel
dc.subjectΘεατρική Αγωγήel
dc.subjectΛογοτεχνική Αγωγήel
dc.titleΗ αισθητική αγωγή και η εφαρμογή της σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.classificationΑισθητικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T00:08:41Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2005-
heal.bibliographicCitationΣίμου, Αν., 2005. Η αισθητική αγωγή και η εφαρμογή της σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. ΤμήμαΒρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΜια αισιόδοξη και γενναιόδωρη παιδαγωγική θέλει να προικίσει τα παιδιά και με τις τρεις όψεις του ανθρώπινου πνεύματος, γνωσιολογική, ηθική και αισθητική. Παρατηρούμε ότι σε πολλά σχολεία δεν υπάρχει ισόρροπη ανάπτυξη των τριών. Παρατηρούμε ότι ο τομέας της Αισθητικής είναι ο περισσότερος παραμελημένος και υποβαθμισμένος. Στην εργασία μου αυτή θέλησα να ερευνήσω τη σπουδαιότητα της Αισθητικής Αγωγής για μια ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού. Οι γνώσεις που είχα για το θέμα αυτό ήταν σχετικές με κάποια μαθήματα που παρακολούθησα κατά την διάρκεια των σπουδών μου. Προσπάθησα να προσεγγίσω το θέμα όσο πιο καλά μπορούσα μέσα από κάποια βιβλία που βρήκα. Η εργασία χωρίζεται σε τρία Κεφάλαια. Το πρώτο Κεφάλαιο αναφέρεται στην έννοια της Αισθητικής και στην έννοια του Ωραίου, στην έννοια, το σκοπό, τους ειδικούς στόχους και τους παράγοντες που επιδρούν στην Αισθητική Αγωγή, καθώς και στη θέση της στα σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζονται οι τέσσερις μορφές της Αισθητικής Αγωγής, εικαστική, μουσική, θεατρική και λογοτεχνική, πάνω στις οποίες μπορεί να βασιστεί η αγωγή για να πετύχουμε την αισθητική ανάπτυξη του ατόμου. Στο τρίτο και τελευταίο Κεφάλαιο καταλήγω σε κάποια συμπεράσματα και εισηγήσεις.el
heal.advisorNameΜπερούκας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages165-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.