Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛιάκου, Ελένηel
dc.date.accessioned2017-05-31T08:43:13Z-
dc.date.available2017-05-31T08:43:13Z-
dc.date.issued2017-05-31-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6946-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΧειροτεχνίαel
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΓλυπτικήel
dc.subjectΠλαστικήel
dc.subjectΖωγραφικήel
dc.subjectΜπατίκel
dc.subjectΚολλάζel
dc.subjectΓκραβούρα (Χαρακτική)el
dc.subjectΚούκλεςel
dc.subjectΜάσκεςel
dc.subjectΨηφιδωτάel
dc.titleΧειροτεχνία ως μορφή αισθητικής αγωγής στον Παιδικό Σταθμόel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.dateAvailable2024-01-07T00:09:03Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2005-
heal.bibliographicCitationΛιάκου, Ελ., 2005. Χειροτεχνία ως μορφή αισθητικής αγωγής στον Παιδικό Σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ Αισθητική Αγωγή είναι ένας τομέας της αγωγής που έχει ως στόχο να αναπτύξει αισθητικά τον άνθρωπο, να τον κάνει να αγαπήσει το ωραίο που υπάρχει στο γύρω του περιβάλλον και το ωραίο στη τέχνη. Μεγαλύτερη ανάγκη για το “ωραίο” έχει το παιδί, το οποίο για να εκφράσει την ομορφιά, τα συναισθήματά του και το “εγώ” του, έχει ως μέσο την χειροτεχνία. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην αισθητική αγωγή γενικότερα αλλά και στη συμβολή της στο χώρο του παιδικού σταθμού. Παράλληλα, μαζί με την αισθητική αναλύονται και οι όροι της φαντασίας· πως την καλλιεργεί το παιδί και πως το βοηθάει, και της δημιουργικότητας. Έπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η χειροτεχνία ως όρος και σημασία και πως οι χειροτεχνικές δραστηριότητες επιδρούν ευνοϊκά στην ανάπτυξη της προσοχής και της αντίληψης του παιδιού. Αξίζει όμως να αναφερθεί και ένας “ιδιαίτερος καλλιτέχνης”, που είναι το αυτιστικό παιδί. Το παιδί αυτό ξαφνιάζει το γύρω του περιβάλλον με το καλλιτεχνικό του ταλέντο. Στη συνέχεια με το τρίτο κεφάλαιο μαθαίνουμε πιο είναι το υλικό που πρέπει να χρησιμοποιούνε τα παιδιά για τις δημιουργίες της, καθώς και τον τρόπο εργασίας μέσα στην τάξη. Ακόμα φαίνεται καθαρά ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος του παιδαγωγού και πώς να βοηθάει τα νήπια αλλά και ποια η στάση των γονιών απέναντι στις χειροτεχνικές εργασίες των παιδιών τους. Τέλος, το τέταρτο κεφάλαιο μας δείχνει ποια είναι τα είδη της χειροτεχνίας. Δηλαδή, πλαστική, γλυπτική, ζωγραφική και διάφορα κολλάζ. Πώς να κάνουν διάφορες στάμπες και αποτυπώματα με απλά υλικά (πατάτες, σφουγγάρι), μπατίκ, ψηφιδωτά, κατασκευές όγκου και φυσικά πως θα περάσουν ευχάριστα και δημιουργικά κατασκευάζοντας κούκλες και μάσκες.el
heal.advisorNameΠαπασπύρος, Σπυρίδωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages97-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.