Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαράμπαλη Μπούντα, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2017-05-26T10:00:27Z-
dc.date.available2017-05-26T10:00:27Z-
dc.date.issued2017-05-26-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6920-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectSocial Networksel
dc.subjectTwitterel
dc.titleΗ επιχειρηματικότητα στα online κοινωνικά δίκτυα:Η περίπτωση του twitterel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1500el
heal.classificationΕπιχειρηματικότηταel
heal.classificationEntrepreneurshipel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:34:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-05-25-
heal.bibliographicCitationΚαράμπαλη-Μπούντα.Γ. , 2017. Η επιχειρηματικότητα στα online κοινωνικά δίκτυα:η περίπτωση του twitter. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (el)el
heal.abstractΣτο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναδρομή στην ιστορία των διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων και γίνεται επίσης μια προσπάθεια ορισμού τους. Κατόπιν, γίνεται αναφορά και μικρή περιγραφή των δημοφιλέστερων κοινωνικών διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων αι πως μπορούν να δράσουν οι επιχειρήσεις σε αυτά. Τέλος, γίνεται αναφορά στους κινδύνους που μπορεί να ενέχει η συμμετοχή μιας επιχείρησης σε ένα κοινωνικό δίκτυο ή η χρήση ενός εσωτερικού δικτύου από μια επιχείρηση, αλλά και αναφορά στα οφέλη που μπορεί να έχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται περιγραφή της ιστορίας και λειτουργίας του Twitter. Παρουσιάζουμε το πώς ιδρύθηκε και πως άρχισε να αναπτύσσεται. Δίνεται εκτενής περιγραφή στα χαρακτηριστικά του κοινωνικού αυτού δικτύου, τις δυνατότητες που παρέχει και τα χαρακτηριστικά των χρηστών του. Παρατίθενται επίσης οικονομικά στατιστικά της εταιρίας, που πάρθηκαν από την επίσημη ιστοσελίδα του. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύονται τα είδη επιχειρηματικότητας που μπορούν να αναπτυχθούν μέσω ενός κοινωνικού δικτύου και ιδιαίτερα του Twitter. Δίνονται οι τρόποι με τους οποίους μπορεί κάποια επιχείρηση να δραστηριοποιηθεί και τέλος επίσημα στατιστικά στοιχεία για την επιχειρηματικότητα στο Twitter παγκοσμίως. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση της δραστηριοποίησης τριών ελληνικών επιχειρήσεων στο Twitter, ανάλυση των tweets που κάνουν και του λόγου που χρησιμοποιούν.el
heal.advisorNameΒλαχόπουλος, Στέφανοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages67-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons