Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚολόκα, Γιαννούλαel
dc.contributor.authorΚοντογεωργίου, Μαριάνθηel
dc.date.accessioned2017-05-22T10:14:26Z-
dc.date.available2017-05-22T10:14:26Z-
dc.date.issued2017-05-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6878-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΦωνολογική διαταραχήel
dc.subjectΓλωσσική ανάπτυξηel
dc.subjectΦωνήματαel
dc.titleΦωνολογική διαταραχή και παρουσίαση περιστατικού με φωνολογική διαταραχή.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.classificationΦωνολογίαel
heal.dateAvailable2024-01-09T02:16:54Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΚολόκα, Γ., & Κοντογεωργίου, Μ., 2017. Φωνολογική διαταραχή και παρουσίαση περιστατικού με φωνολογική διαταραχή. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Τ.Ε.Ι Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο να πληροφορήσει τον αναγνώστη σχετικά με τη φωνολογική διαταραχή, καθώς και τη παρουσίαση περιστατικού με δυσκολία φωνολογική διαταραχή. Συγκεκριμένα πραγματεύεται τα φωνήματα «Δ» και «Θ». Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη: α) Το θεωρητικό μέρος, το οποίο περιλαμβάνει τις βιβλιογραφικές επισημάνσεις και β) Το πρακτικό μέρος, το οποίο εμπεριέχει την παρουσίαση περιστατικού, τη λογοθεραπευτική παρέμβαση και το υλικό που χρησιμοποιήθηκε στο συγκεκριμένο περιστατικό. Το θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει επτά κεφάλαια. Το πρώτο αναφέρεται στα βασικά στάδια της γλωσσικής ανάπτυξης του παιδιού. Το δεύτερο αφορά τη φωνητική και τη φωνολογία και τα επιμέρους στοιχεία τους. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά της φωνολογικής επίγνωσης και στο επόμενο κεφάλαιο, δηλαδή το τέταρτο, εμπεριέχεται ο μηχανισμός παραγωγής της ομιλίας. Το πέμπτο αναφέρεται αναλυτικά στην «Φωνολογική Διαταραχή», ενώ στο έκτο και έβδομο κεφάλαιο εμπεριέχεται η αξιολόγηση και τα είδη θεραπευτικής παρέμβασης στη φωνολογική διαταραχή Τέλος, στο πρακτικό μέρος γίνεται η παρουσίαση περιστατικού με φωνολογική διαταραχή, το οποίο παρουσιάζει δυσκολία στα φωνήματα «Δ» και «Θ» και περιλαμβάνεται ολόκληρη η θεραπευτική παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε στο συγκεκριμένο παιδί, η οποία έχει ως στόχο την πλήρης κατάκτηση των φωνημάτων «Δ» και «Θ», καθώς και την διαφοροποίησή τους.el
heal.advisorNameΝησιώτη, Μελίναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages198-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LOGO.pdfΠτυχιακή εργασία8.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.