Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤακουρίδης, Στέργιοςel
dc.date.accessioned2017-05-22T10:03:55Z-
dc.date.available2017-05-22T10:03:55Z-
dc.date.issued2017-05-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6876-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectμαθηματικάel
dc.subjectθεραπείαel
dc.subjectεφηβική ηλικίαel
dc.titleΔημιουργία υλικού παρέμβασης με νέες τεχνολογίες (για τα μαθηματικά της πρώτης γυμνασίου) για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίεςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-09T02:20:42Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΤακουρίδης, Σ., 2016. Δημιουργία υλικού παρέμβασης με νέες τεχνολογίες (για τα μαθηματικά της πρώτης γυμνασίου) για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Τ.Ε.Ι Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΚαθώς η τεχνολογία εξελίσσεται γίνεται αναγκαία η χρήση της σε διάφορους επιστημονικούς κλάδους. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει μια εναλλακτική και πιο διαδραστική μορφή θεραπείας, για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στην εφηβική ηλικία, στον τομέα των μαθηματικών. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τη δημιουργία ενός λογισμικού που θα βοηθάει τον μαθητή να κατανοήσει μαθηματικές έννοιες της Α' Γυμνασίου και έπειτα να μπορεί να τις εξασκήσει. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε τρία μέρη: το πρώτο είναι θεωρητικό και αναφέρεται στις μαθησιακές δυσκολίες, τα είδη της, την συννοσηρότητα, την δυσαριθμησία κ.α., το δεύτερο αφορά τη δημιουργία του λογισμικού, τη δομή του, το γραφικό του περιβάλλον, τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, το σενάριό του και το τρίτο περιέχει το ερωτηματολόγιο που χορηγήθηκε σε μαθητές της Α’ και Β’ Γυμνασίου σχετικά με την εμπειρία τους με το λογισμικό. Συγκεκριμένα, στο πρώτο μέρος αναφέρονται ο ορισμός των μαθησιακών δυσκολιών και τα αίτια. Επιπλέον γίνεται ταξινόμηση των τύπων δυσαριθμησίας καθώς επίσης η διάγνωση και η αντιμετώπισή της. Ακόμα δίνεται ενδιαφέρον στην σχέση των υπολογιστών και των μαθηματικών, καθώς επίσης και στην χρήση του υπολογιστή στην εκμάθηση των μαθηματικών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας δίνονται πληροφορίες για το λογισμικό και έπειτα γίνεται λόγος για τη γλώσσα προγραμματισμού και το περιβάλλον στο οποίο δημιουργήθηκε. Στη συνέχεια παρατίθενται εικόνες με την μορφή του λογισμικού, οι ασκήσεις του και οι επιλογές που δίνονται στον παίχτη. Στο τρίτο μέρος παρατίθεται το ερωτηματολόγιο που χορηγήθηκε και οι απαντήσεις των μαθητών σε μορφή πινάκων και γραφημάτων. Καταληκτικά, αναφέρονται κάποια συμπεράσματα για την εργασία και το λογισμικό.el
heal.advisorNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages83-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LOGO.pdfΠτυχιακή εργασία4.67 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons