Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔημητροπούλου, Αθηνάel
dc.date.accessioned2017-04-20T11:02:54Z-
dc.date.available2017-04-20T11:02:54Z-
dc.date.issued2017-04-20-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6753-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκel
dc.subjectΕπιχειρηματικότηταel
dc.titleΜάρκετινγκ και η συμβολή του στην ανάπτυξη της ελληνικής επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης μιας ελληνικής επιχείρησης.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής -- Α/Α 0530el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.dateAvailable2024-01-07T19:27:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2011-
heal.bibliographicCitationΔημητροπούλου, Αθ., 2011. Μάρκετινγκ και η συμβολή του στην ανάπτυξη της ελληνικής επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης μιας ελληνικής επιχείρησης. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής.el
heal.advisorNameΜητσιώνης, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages85-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.