Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6740
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚατσαβέλη, Χριστίναel
dc.contributor.authorΚουτίνα, Ιωάνναel
dc.contributor.authorΘανάση, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2017-04-06T11:14:11Z-
dc.date.available2017-04-06T11:14:11Z-
dc.date.issued2017-04-06-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6740-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel
dc.subjectΘεραπευτικά παιχνίδιαel
dc.titleΗ εξέλιξη του παιχνιδιού και οι διαστάσεις του. Τα παιδία παίζει...el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠροσχολική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-06T23:45:32Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΚατσαβέλη, Χ., Κουτίνα, Ι. & Θανάση, Β., 2016. Η εξέλιξη του παιχνιδιού και οι διαστάσεις του. Τα παιδία παίζει. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΜε ερέθισμα τις γνώσεις , τις απορίες αλλά και την όρεξη για μάθηση για το παιχνίδι και τις ιδιότητες του, δόθηκε το έναυσμα για την δημιουργία της πτυχιακής αυτής. Το παιχνίδι και η αξία του αλλά και οι διάφορες μορφές του ,αποτελούν αντικείμενα μελέτης μέχρι και σήμερα για τον αντίκτυπο που έχει στα παιδιά στη μετέπειτα ενήλικη ζωή τους. Η εξέλιξη του παιχνιδιού στο πέρασμα των χρόνων και η αντικατάσταση του από το βιομηχανικό αλλά και από ηλεκτρονικά μέσα άλλαξε τον τρόπο σκέψης της παιδικής ηλικίας ταυτίζοντας το παιδί με τη ζωή ενός ενήλικα. Το αυθόρμητο ομαδικό παιχνίδι σταδιακά έχασε την έννοια του μετατρέποντας το ομαδικό σε μοναχικό. Στην εποχή αυτή τα παιδιά αποτελούν ΄΄ υπερπροστατευτικό υποχείριο ΄΄ των γονέων με τη μετάδοση ανασφαλειών και προβλημάτων. Η παιγνιοθεραπεία καθώς και το θεατρικό παιχνίδι μπορούν να βοηθήσουν τοποθετώντας το παιδί στην θέση του οδηγού για να δείξει τον δρόμο προς τις ανάγκες και τα θέλω του. Το μυστικό σε αυτές τις μεθόδους είναι να μελετηθεί από τον θεραπευτή η ψυχοσύνθεση του παιδιού αλλά και του γονέα με σκοπό να δημιουργηθεί μια σχέση εμπιστοσύνης και κατανόησης.el
heal.advisorNameΚανελλοπούλου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages120-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EARLY.pdfΠτυχιακή εργασία1.46 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons