Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιαννιού, Λαμπρινήel
dc.contributor.authorΜεγγίσογλου, Ευθυμίαel
dc.contributor.authorΞενογιώργη, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΣβολιανίτη, Χριστίναel
dc.date.accessioned2014-07-15T09:00:52Z-
dc.date.available2014-07-15T09:00:52Z-
dc.date.issued2014-07-15-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/668-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΛεξιλόγιοel
dc.subjectΓλώσσαel
dc.subjectΓλωσσική ανάπτυξηel
dc.subjectΔιαταραχές ομιλίαςel
dc.subjectΔιαταραχές λόγουel
dc.subjectΕπίπεδο λεξιλογίου έκφρασηςel
dc.subjectΕλληνική πραγματικότηταel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.titleΔοκιμασία αξιολόγησης επιπέδου λεξιλογίου έκφρασης ηλικίας 5-6 ετώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΓλωσσική κατάκτησηel
heal.classificationΠαιδιά -- Γλώσσαel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:16:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-
heal.abstractΣκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η πιλοτική αξιολόγηση της ικανότητας του ατόμου να κατανοεί ή να κατονομάζει αντικείμενα, ενέργειες και έννοιες για την Ελληνική πραγματικότητα. Ο κύριος σκοπός της μελέτης αυτής είναι να αποτελέσει το πρώτο βήμα για την στάθμιση του τεστ στην ελληνική γλώσσα και να διαπιστώσουμε κατά πόσο μπορεί να φανεί χρήσιμο τόσο στην ταξινόμηση της ικανότητας εύρεσης λέξεων όσο και στην δημιουργία ενός κατάλληλου θεραπευτικού προγράμματος, μιας και η Διαφορική διάγνωση είναι η βάση της πρόγνωσης και της θεραπείας. Πρόκειται για μία ατομικά χορηγούμενη δοκιμασία η οποία αξιολογεί τη γλωσσική ικανότητα παιδιών από 3 ετών και 0 μηνών έως 5 ετών και 11 μηνών. Μεθοδολογία: Η έρευνα χωρίστηκε σε τρία μέρη. Κατ' αρχήν, δημιουργήθηκε η κλίμακα για την ελληνική γλώσσα. Το δεύτερο μέρος της μεθοδολογίας περιέλαβε την χορήγηση του τα στοιχεία κωδικοποίησης και την εισαγωγή δεδομένων. Η χορήγηση πραγματοποιήθηκε σε παιδιά από 3 ετών και 0 μηνών έως 5 ετών και 11 μηνών. Στην παρούσα έρευνα το τεστ χορηγήθηκε σε 180 παιδιά ξεχωριστά. Η συλλογή του δείγματος πραγματοποιήθηκε σε παιδικούς σταθμούς σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Το τρίτο τμήμα σχετίζεται με την ανάλυση των στοιχείων και την ερμηνεία των αποτελεσμάτων. Αποτελέσματα: Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έδειξε γενικά καλή συνοχή μεταξύ των στοιχείων. Δεν υπήρξε στατιστικά σημαντική διαφορά μεταξύ των στοιχείων όσον αφορά την σύγκριση μεταξύ των φύλων. Επιπλέον καμία στατιστικά σημαντική διαφορά δεν προκύπτει ως προς την επιρροή του εκπαιδευτικού επιπέδου των γονέων μεμονωμένα η από κοινού. Συμπεράσματα/ προτάσεις: Η συγκεκριμένη δοκιμασία δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν ένα έγκυρο και αξιόπιστο εργαλείο αξιολόγησης, αν πραγματοποιηθούν όμως κάποιες μετατροπές θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν κάποια ανιχνευτική δοκιμασία.el
heal.advisorNameΤαφιάδης, Διονύσηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages121-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2013041.pdfΠτυχιακή εργασία1.64 MBAdobe PDFView/Open
lgt_2013041a.pdfΠαρουσίαση2.97 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons