Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6669
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑθουσάκη, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΝταουτάι, Ελόναel
dc.date.accessioned2017-03-17T08:38:36Z-
dc.date.available2017-03-17T08:38:36Z-
dc.date.issued2017-03-17-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6669-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιοίκησηel
dc.subjectManagementel
dc.subjectΕπιχείρησηel
dc.subjectBusinessel
dc.titleΗ θέση της γυναίκας στο επιχειρησιακό περιβάλλον.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1489el
heal.classificationΓυναικεία επιχειρηματικότηταel
heal.classificationWomen entrepreneurshipel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:34:23Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-03-17-
heal.bibliographicCitationΑθουσάκη,Α. ,Νταουτάι,Ε. , 2017. Η θέση της γυναίκας στο επιχειρησιακό περιβάλλον. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ σπουδαιότητα της γυναικείας επιχειρηματικότητας για την ανάπτυξη των εθνικών οικονομιών και την εθνική οικονομική μεγέθυνση έχει αναδειχθεί από πολλές μελέτες παγκοσμίως. Στην Ελλάδα τα τελευταία δύο με τρία χρόνια λόγω του εξαιρετικά ασθενούς οικονομικού κλίματος που επικρατεί η ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας αποτελεί από τις πιο σημαντικές πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η χώρα τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να βοηθήσει στην ανάπτυξη του εμπορίου και στην επιτάχυνση των ρυθμών της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει και να παρουσιάσει τις πτυχές και τους προσδιοριστικούς παράγοντες της προσπάθειας για την επιτυχή αξιοποίηση των γυναικών στα διοικητικά συμβούλια μεγάλων εταιριών καθώς και τη σημασία της διοίκησης των επιχειρήσεων από γυναίκες, μέσω της συλλογής τόσο πρωτογενών (διεξαγωγή έρευνας με την χρήση ερωτηματολογίου) όσο και δευτερογενών (βιβλιογραφία) δεδομένων. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η ανάπτυξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας και διοίκηση στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας ακολουθεί το υπόδειγμα υστέρησης που εμφανίζει στους περισσότερους τομείς η ελληνική οικονομία έναντι των άλλων ανεπτυγμένων χωρών. Άλλωστε η έννοια της γυναικείας επιχειρηματικότητας αποτελεί την ευαίσθητη πτυχή της ελληνικής οικονομίας καθώς μόλις τις τελευταίες δεκαετίες έχει επιτευχθεί μια ουσιαστική αναγνώριση και αναβάθμιση του ρόλου της γυναίκας.el
heal.advisorNameΚαρρά, Αναστασίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages88-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons