Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6587
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠλεξίδα, Ιωάνναel
dc.contributor.authorΦορτετσανάκη, Όλγαel
dc.date.accessioned2017-02-16T10:45:08Z-
dc.date.available2017-02-16T10:45:08Z-
dc.date.issued2017-02-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6587-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕταιρείες / πάροχοι τηλεπικοινωνιώνel
dc.titleΑνταγωνισμός στην ελληνική επικοινωνιακή αγορά: ποιότητα των παρεχόμενων προς το κοινό ηλεκτρονικών υπηρεσιώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής-Α/Α0117el
heal.classificationΤηλεπικοινωνιακά συστήματα -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-08T00:46:57Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΠλεξίδα Ι., Φορτετσανάκη Ο., 2015. Ανταγωνισμός στην ελληνική επικοινωνιακή αγορά: ποιότητα των παρεχόμενων προς το κοινό ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΤο θέμα της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι ο ανταγωνισμός στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά και η μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης από την ποιότητα των παρεχόμενων προς το κοινό ηλεκτρονικών και τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Αρχικά στην εισαγωγή παρατίθενται οι εισαγωγικοί ορισμοί καθώς και ο σκοπός, η δομή, η υπόθεση και η μέθοδος που θα χρησιμοποιηθούν στην συγγραφή της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας. Στο 1ο κεφάλαιο παρατίθενται εισαγωγικές έννοιες σχετικά με τις τηλεπικοινωνίες. Επιτυγχάνεται με αναδρομικές αναφορές στην ιστορια των τηλεπικοινωνιών (αρχαία συστήματα επικοινωνίας, συστήματα επικοινωνίας από το μεσαίωνα, τηλεγραφικά και τηλεφωνικά συστήματα επικοινωνίας, ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές σημάτων, βιντεοτηλεφωνία (videotelephony)), στα δορυφορικά συστήματα εκπομπής σημάτων, στα δίκτυα υπολογιστών και το διαδίκτυο, στις βασικές έννοιες τηλεπικοινωνιών (βασικά στοιχεία τηλεπικοινωνιών, τηλεπικοινωνιακά δίκτυα, δίαυλοι επικοινωνίας), και τέλος στις κοινωνικές διαστάσεις των τηλεπικοινωνιών (Οικονομικός αντίκτυπος, Κοινωνικός αντίκτυπος, Άλλες επιπτώσεις). Στο 2ο κεφάλαιο το ενδιαφέρον στρέφεται πιο συγκεκριμένα στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά. Σ’ αυτή την προσπάθεια εντάσσονται εισαγωγικές έννοιες της τηλεπικοινωνιακής υποδομής, η ιστορική ανάδρομη του κλάδου και τέλος οι τηλεπικοινωνιακές επιχειρήσεις στο οικονομικό περιβάλλον της ελληνικής αγοράς (ανάπτυξη τηλεπικοινωνιακών εφαρμογών, προτάσεις ανάπτυξης για το μέλλον). Το 3ο κεφαλαίο περιλαμβάνει τα εισαγωγικά στοιχεία για το κανονιστικό πλαίσιο των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, το πεδίο εφαρμογής, καθώς και αναλύονται οι στόχοι και οι ορισμοί, οι Εθνικές Ρυθμιστικές Αρχές,οι υποχρεώσεις και τα καθήκοντα που ανατίθενται στις Εθνικές Ρυθμιστικές Αρχές (γενικά καθήκοντα, διαχείριση ραδιοσυχνοτήτων, αριθμοδότηση, ονοματοδοσία και διευθυνσιοδότηση, δικαιώματα διέλευσης, συνεγκατάσταση και μερισμός στοιχείων των δικτύων και συναφών ευκολιών για τους παρόχους δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, ασφάλεια και ακεραιότητα δικτύων και υπηρεσιών).Επιπλέον δεν θα μπορούσαν να παραληφθούν από το κεφάλαιο αυτό ο [iii] κανονιστικός έλεγχος επιχειρήσεων με σημαντική ισχύ στην αγορά (διαδικασία ταυτοποίησης και ορισμού της αγοράς, διαδικασία ανάλυσης της αγοράς, τυποποίηση, διαλειτουργικότητα των υπηρεσιών ψηφιακής τηλεόρασης, επίλυση διαφορών), και τέλος στοιχεία για τις τηλεπικοινωνίες στην ΕΕ. Στο 4ο κεφάλαιο «εταιρείες / πάροχοι τηλεπικοινωνιών», θα δοθούν στοιχεία για τις υπηρεσίες και προγράμματα Ιδιωτών, Επαγγελματιών και Επιχειρήσεων από τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες: COSMOTE, CYTA Ελλάδος, FORTHNET, HOL, ON TELECOMS, OTE, VODAFONE, WIND. Στο 5ο κεφάλαιο παρουσιάζονται, συγκρίνονται, αξιολογούνται και αναλύονται τα στοιχεία της ερευνάς. Δίνονται εισαγωγικά στοιχεία, η μέθοδος, ο σχεδιασμός, οι τεχνικές διεξαγωγής, ο καθορισμός του δείγματος, ο σκοπός και τέλος οι περιορισμοί ή τα προβλήματα της ερευνάς. Στο 6ο κεφάλαιο παρέχεται η ανάλυση των στοιχείων όπως προύπτουν από τα ερωτηματολόγια της ερευνάς, τα κοινωνικό-δημογραφικά στοιχειά του δείγματος (Φύλο, Ηλικία, Οικογενειακή κατάσταση, Εκπαίδευση, Οικονομική κατάσταση, Επαγγελματική κατάσταση, Τηλεπικοινωνιακός πάροχος) και τέλος τα στοιχεία βαθμού ικανοποιήσεως ποιότητας παρεχόμενων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών των χρηστών από τις υπηρεσίες Σταθερής Τηλεφωνίας του παρόχου, τις υπηρεσίες Κινητής Τηλεφωνίας του παρόχου, τις υπηρεσίες Ιντερνέτ του παρόχου, την ποικιλία προγραμμάτων/υπηρεσιών συμβολαίου του παρόχου, την σχέση κόστους/παροχής υπηρεσιών του παρόχου, την ταχύτητα στην εξυπηρέτηση του παρόχου, την επαγγελματική συμπεριφορά και ευγένεια του παρόχου, την ακριβής και σωστή ενημέρωση του παρόχου, την εικόνα των καταστημάτων του παρόχου και τέλος τα προσφερόμενα προϊόντα/υπηρεσίες του παρόχου. Στο τελευταίο κεφάλαιο προκύπτουν προβληματισμοί και διεξάγονται συμπεράσματα για τον ανταγωνισμό στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά και για το βαθμού ικανοποίησης από την ποιότητα των παρεχόμενων προς το κοινό ηλεκτρονικών /τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.el
heal.advisorNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages114-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons