Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΟυσάκοβα, Ξένιαel
dc.contributor.authorΤζημαγιώργη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2014-07-14T09:45:28Z-
dc.date.available2014-07-14T09:45:28Z-
dc.date.issued2014-07-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/651-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΗλεκτρονικές ασκήσειςel
dc.subjectΦωνολογίαel
dc.subjectΨηφιακές ασκήσειςel
dc.subjectΗλεκτρονικοί υπολογιστέςel
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectΦωνολογικές διαταραχέςel
dc.titleΗλεκτρονικές ασκήσεις για τη φωνολογίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.classificationΠληροφορικήel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:31:33Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-12-
heal.abstractΗ πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία ψηφιακών ασκήσεων για την αποκατάσταση των φωνολογικών διαταραχών στα χειλοδοντικά β-φ, μεσοοδοντικά δ-θ και συριστικά ζ-σ σε επίπεδο λέξης και πρότασης. Οι ψηφιακές ασκήσεις αποτελούνται από δύο σκέλη, το σκέλος της προσέγγισης του γνωστικού αντικειμένου (θεωρία) και το σκέλος των ασκήσεων υπό τη μορφή των παιχνιδιών. Η προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου περιλαμβάνει το φώνημα στόχο με όλα τα φωνήεντα σε όλες τις θέσεις και τα συμπλέγματα σε επίπεδο λέξης και πρότασης. Η επιλογή των λέξεων και της σειράς τους έγινε με βάση το εικονογραφημένο λεξιλόγιο της Λ. Κιρποτίν (2000), τα ρήματα από γ’ ενικό πρόσωπο έχουν μεταφερθεί στο α’ ενικό πρόσωπο γιατί σύμφωνα με τον Γ. Κλεφτάρα, (1997) είναι πιο αποτελεσματικό και έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο στους μαθητές. Οι ασκήσεις υπό τη μορφή παιχνιδιών έχουν ως στόχο την εκμαίευση των λέξεων-προτάσεων που διδάχθηκε στο σκέλος της θεωρίας. Τα παιχνίδια βασίζονται στα βήματα που ακολουθούμε για να μάθει ένα παιδί να παράγει το φώνημα στόχο σε επίπεδο λέξης και πρότασης σύμφωνα με την Μ. Καμπανάρου (2007). Τα παιχνίδια είναι φτιαγμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να προκαλούν το ενδιαφέρον του παίκτη και να αλληλεπιδρά με αυτά.el
heal.advisorNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages45-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2013024.pdfΠτυχιακή εργασία923.81 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons