Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαμακάρη, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΤσερώνη, Μαργαρίταel
dc.date.accessioned2017-01-24T08:00:32Z-
dc.date.available2017-01-24T08:00:32Z-
dc.date.issued2017-01-24-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6502-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectΜΜΕel
dc.titleΟι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις ελληνικές ΜΜΕ και οι προοπτικές ανάπτυξής τουςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής -- Α/Α 0584el
heal.classificationΜικρομεσαίες επιχειρήσεις -- Ελλάδαel
heal.classificationΧρηματοοικονομικές κρίσεις -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-08T07:40:09Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-
heal.bibliographicCitationΚαμακάρη, Αικ. & Τσερώνη, Μ., 2013. Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις ελληνικές ΜΜΕ και οι προοπτικές ανάπτυξής τους. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής.el
heal.abstractΟι μικρομεσαίες επιχειρήσεις διαδραματίζουν σπουδαιότατο οικονομικό και κοινωνικό ρόλο συμβάλλοντας στην άνοδο της οικονομίας και στη δημιουργία θέσεων εργασίας. Στην παρούσα οικονομική κατάσταση της χώρας μας η ανάπτυξή τους μπορεί να συντελέσει στην αντιμετώπιση των πολλών προκλήσεων που συνδέονται με την οικονομική ανάπτυξη, τις ανισότητες, τα υψηλότατα ποσοστά ανεργίας, τις δημογραφικές εξελίξεις και την αναγκαιότητα διαρθρωτικών αλλαγών. Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να δείξουμε το κατά πόσο η οικονομική κρίση της Ελλάδας έχει επιπτώσεις στη λειτουργία των ΜΜΕ και ποιες είναι οι προοπτικές ανάπτυξής τους. Για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός η εργασία χωρίστηκε σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην οικονομική κρίση, πώς ξεκίνησε, τα αίτιά της και ποια είναι τα χαρακτηριστικά της. Τέλος, δίνουμε επιγραμματικά τι επιπτώσεις αυτή έχει στην οικονομική ζωή του τόπου. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερόμαστε διεξοδικά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις δίνοντας τα χαρακτηριστικά τους και ποιες επιδιώξεις αυτές έχουν. Επίσης αναλύουμε το προφίλ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Ελλάδας και πώς επηρεάστηκαν αυτές από την παρούσα οικονομική κρίση. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στις προοπτικές που έχουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις για την ανάπτυξή τους. Συγκεκριμένα, αναλύουμε τις πέντε στρατηγικές κινήσεις που οφείλουν αυτές να κάνουν ώστε να αντιμετωπίσουν την ύφεση και ποιες ενέργειες πρέπει να κάνουν σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Παραθέτουμε τις προκλήσεις για την ανάπτυξή τους καθώς και το νέο μοντέλο ανάπτυξης της Ελλάδας. Τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο παραθέτουμε τις έρευνες που έχουν γίνει καθώς και την προσωπική μας. Πιο αναλυτικά, αρχικά δίνουμε την έρευνα του ΙΟΒΕ, στη συνέχεια την έρευνα στις επιχειρήσεις μέλη του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, κατόπιν την έρευνα του ΣΕΣΜΑ και τέλος την προσωπική μας έρευνα σε 40 μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Αθήνας.el
heal.advisorNameΧατζηπαντελίδου, Μαρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages114-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.