Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπάμη, Θεοδώραel
dc.date.accessioned2017-01-04T09:12:25Z-
dc.date.available2017-01-04T09:12:25Z-
dc.date.issued2017-01-04-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6400-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΝευροαναπτυξιακές διαταραχέςel
dc.subjectΜοντέλο Essenceel
dc.subjectΝήπιαel
dc.subjectΜελέτη περίπτωσηςel
dc.titleΕφαρμογή του μοντέλου Essence σε περίπτωση νηπίου με αναπτυξιακή νευρολογική διαταραχή.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T01:43:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΜπάμη, Θ., 2016. Εφαρμογή του μοντέλου Essence σε περίπτωση νηπίου με αναπτυξιακή νευρολογική διαταραχή. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη μελέτη, αξιολόγηση και εφαρμογή του μοντέλου ESSENCE σε περίπτωση μελέτης νηπίου 3.3 ετών, με νευροαναπτυξιακή διαταραχή. Σύμφωνα με τις αρχές της πολυπαραγοντικής προσέγγισης αρχικά εφαρμόστηκε η διαγνωστική διαδικασία και ακολούθως, εφαρμόστηκε κατάλληλα στοχοθετημένο πρόγραμμα παράλληλης στήριξης για χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών στο πλαίσιο του παιδικού σταθμού. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται οι αρχές και το περιεχόμενο του μοντέλου καθώς και οι έντεκα (11) νευροαναπτυξιακές διαταραχές οι οποίες έχουν καθοριστεί από αυτό. Κύριο στόχο αποτελεί η κατανόηση και η σημαντικότητα διάκρισης και διαφοροποίησης που υπάρχει μεταξύ των διαγνωστικών χαρακτηριστικών κατά την εφαρμογή της διαφοροδιάγνωσης στις νηπιακές ηλικίες. Στο δεύτερο μέρος, γίνεται παρουσίαση της μελέτης περίπτωσης, και επιχειρείται η ανάδειξη της σημαντικότητας της παράλληλης στήριξης. Τέλος, καταγράφεται και αναλύεται η σταδιακή εξέλιξη της μελέτης περίπτωσης κατά την τρίμηνη παρέμβαση που δέχτηκε στο σχολικό πλαίσιο. Ως αποτέλεσμα ανάλυσης των χαρακτηριστικών τόσο της διαγνωστικής όσο και της διαδικασίας παρέμβασης, προκύπτει ότι η πολυπαραγαντική προσέγγιση του μοντέλου ESSENCE θεωρείται αναγκαία προκειμένου αφενός για την ασφαλέστερη και ακριβέστερη διάγνωση των πολυσύνθετων πρώιμων νευροαναπτυξιακών διαταραχών και αφετέρου για την αποτελεσματικότερη εξατομικευμένη πρώιμη θεραπευτική παρέμβαση.el
heal.advisorNameΖακοπούλου, Θεοδώραel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages189-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LOGO.pdfΠτυχιακή εργασία1.74 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons