Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧρηστακίδης, Γρηγόριοςel
dc.contributor.authorΠαρίντας, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2016-12-22T11:10:36Z-
dc.date.available2016-12-22T11:10:36Z-
dc.date.issued2016-12-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6386-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣύνδρομο Downel
dc.subjectΓλωσσικές διαταραχές και σύνδρομο Downel
dc.titleΓλωσσική ανάπτυξη των παιδιών με σύνδρομο Down και σύγκριση με τα φυσιολογικά παιδιά.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-09T01:38:26Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΧρηστακίδης, Γ., Παρίντας, Ν., 2015. Γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών με σύνδρομο Down και σύγκριση με τα φυσιολογικά παιδιά. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα.Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΤο σύνδρομο Down είναι μία γενετική διαταραχή, η οποία χαρακτηρίζεται από μία ποικιλία σωματικών και νοητικών προβλημάτων, τα οποία επιβραδύνουν τα στάδια σε όλους τους τομείς ανάπτυξης. Δεν μπορούμε πάντα με ασφάλεια να προβλέψουμε το βαθμό εξέλιξης της νοητικής και συμπεριφοριστικής ανάπτυξης των παιδιών με σύνδρομο Down, αφού αυτός εξαρτάται τόσο από τη σωστή εκπαίδευση όσο και από το οικογενειακό περιβάλλον και τα συνωδά προβλήματα. Σημαντικό είναι πριν ασχοληθούμε με την εκπαίδευση ενός ατόμου με Down να γνωρίσουμε τις μαθησιακές ιδιαιτερότητες του και να τις λάβουμε υπόψη στην επιλογή τόσο των μαθησιακών αντικειμένων όσο και της διδακτικής μεθόδου που θα χρησιμοποιήσουμε (Πολυχρονοπούλου, 2001). Όπως και στα υπόλοιπα παιδιά έτσι και στα άτομα με σύνδρομο Down συναντάμε μεγάλες ατομικές διαφορές όσον αφορά στα φυσικά, νοητικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά τους. Υπάρχουν όμως και πολλά κοινά γνωρίσματα τα οποία επηρεάζουν την εκπαίδευση τους και πρέπει να τα γνωρίζει όποιος ασχολείται με αυτά. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον ορισμό, τους τύπους των συνδρόμων Down. Επίσης στα σωματικά και νοητικά χαρακτηριστικά, στα οργανικά προβλήματα και τις συνοδές διαταραχές που επηρεάζουν ιδιαίτερα την ανάπτυξη της γλώσσας. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται η φυσιολογική γλωσσική ανάπτυξη όπως την κατακτούν τα φυσιολογικά παιδιά. Η πορεία και οι ηλικίες κατάκτησης και αναλυτικά τα στάδια εξέλιξης του λόγου. Επίσης αναφέρονται οι προαπαιτούμενες δεξιότητες για την γλώσσα και την ομιλία. Και στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μια προσπάθεια σύγκρισης και αντιπαράθεσης της γλωσσικής ανάπτυξης των παιδιών με σύνδρομο Down και των φυσιολογικών παιδιών. Στη συνέχεια αναφέρεται ο χρόνος κατάκτησης ορισμένων βασικών δεξιοτήτων που αφορούν την αδρή κινητικότητα και λεπτή κινητικότητα.el
heal.advisorNameΚιορπέ, Χαράel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages87-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LOGO.pdfΠτυχιακή εργασία2.7 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons