Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσιώγκα, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2014-07-11T11:29:15Z-
dc.date.available2014-07-11T11:29:15Z-
dc.date.issued2014-07-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/635-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΝευροανάδρασηel
dc.subjectΔιαταραχή ελλειμματικής προσοχήςel
dc.subjectΔΕΠ-Υel
dc.subjectΒιοανάδρασηel
dc.titleΗ νευροανάδραση ως θεραπευτική μέθοδος στην Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα και η αποτελεσματικότητά τηςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔιαταραχή ελλειμματικής προσοχής με υπερκινητικότηταel
heal.dateAvailable2024-01-09T01:02:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-
heal.abstractΗ Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) αποτελεί μία από τις πιο συχνές ψυχιατρικές διαταραχές στην παιδική ηλικία, με αποτέλεσμα τη σοβαρή δυσλειτουργία σε διάφορους τομείς. Οι έρευνες δείχνουν ότι ένα υψηλό ποσοστό των παιδιών με ΔΕΠ-Υ, παρουσιάζει ένα δυσλειτουργικό ηλεκτροεγκεφαλογράφημα (EEG-ΗΕΓ), σε σχέση με τους συνομηλίκους, γεγονός που παρέχει μια λογική βάση για τη χρήση της Νευροανάδρασης ή αλλιώς ΗΕΓ Βιοανάδραση ως μέθοδο παρέμβασης. Ο στόχος της εκπαίδευσης με Νευροανάδραση, είναι να αντιμετωπίσει κάθε ανωμαλία του ΗΕΓ, με αποτέλεσμα μια συνακόλουθη βελτίωση στη συμπεριφορά ή / και στη γνωστική απόδοση αυτών των παιδιών. Αυτή η εργασία-ανασκόπηση, επικεντρώθηκε σε μελέτες που χρησιμοποιούν τη Νευροανάδραση για τη θεραπεία των παιδιών και ενηλίκων με ΔΕΠ-Υ, με ιδιαίτερη έμφαση στα θετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, στην εργασία εξετάστηκαν τα χαρακτηριστικά της ΔΕΠ-Υ, της Βιοανάδρασης, της Νευροανάδρασης καθώς και του Ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος. Επιπλέον, στην αναθεώρηση, συγκεντρώθηκε ένας αριθμός ποικίλων ερευνών με σκοπό την απόδειξη της αποτελεσματικότητας της πρωτοποριακής μεθόδου στη διαταραχή, σε σχέση με τις λειτουργίες της προσοχής και πτυχών της συμπεριφοράς, όπως αυτή προτείνετε από διάφορες κλινικές δοκιμές. Τέλος, αναφέρονται επιγραμματικά οι πιθανές αρνητικές παρενέργειες και κάποιες γενικές πληροφορίες. Καθ 'όλη την αναθεώρηση παρέχετε μια σειρά από κατευθύνσεις για μελλοντική έρευνα.el
heal.advisorNameΠαΐλα, Νικολέταel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages97-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2013003.pdfΠτυχιακή εργασία1.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons