Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑντωνάκης, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2016-12-02T08:32:11Z-
dc.date.available2016-12-02T08:32:11Z-
dc.date.issued2016-12-02-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6244-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectCommunicationel
dc.subjectΠροΪόνel
dc.subjectProductel
dc.subjectΚαταναλωτήςel
dc.subjectConsumerel
dc.titleΗ διαφήμιση ως μέσω προώθησης,μάρκετινγκ και επικοινωνίας.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1477el
heal.classificationΔιαφήμισηel
heal.classificationAdvertisingel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:35:09Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-12-01-
heal.bibliographicCitationΑντωνάκης Δ. , 2016.Η διαφήμιση ως μέσω προώθησης, μάρκετινγκ και επικοινωνίαςel
heal.advisorNameΣιδέρης, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages64-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons