Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧαμπηλομάτη, Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-11-21T10:57:20Z-
dc.date.available2016-11-21T10:57:20Z-
dc.date.issued2016-11-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6162-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚαταναλωτήςel
dc.subjectΣυμπεριφοράel
dc.titleΕπίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1476el
heal.classificationΔιαφήμισηel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:34:04Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-11-21-
heal.bibliographicCitationΧαμπηλομάτη, Χ. , 2016.Επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει θέμα την επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών. Η μεγάλη και συνεχής ανάπτυξη της τεχνολογίας τις τελευταίες δεκαετίεςείχε ως επακόλουθο μεγάλο αντίκτυπο και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Η διαφήμιση έχει συνδεθεί με τα μέσα ενημέρωσης και καθώς αυτά εξελίσσονταν, άρχισε και αυτή να αλλάζει και να γίνεται όλο και πιο ελκυστική. Η διαφήμιση αποτελεί μια μαζική μορφή επικοινωνίας που απευθύνεται σε ομάδες ατόμων ενώ ταυτόχρονα εντάσσεται στο σχέδιο μάρκετινγκ, εκμεταλλεύοντας τις ανθρώπινες αδυναμίες, τους φόβους, τις ανασφάλειες, τις προλήψεις, με αποτέλεσμα την παραπλάνηση του κοινού (Παπαθανασόπουλος, 2004). Υπάρχει μια ιδιαίτερη κατηγορία καταναλωτών αυτή των παιδιών, κυρίως μικρής ηλικίας, τα οποία δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν την διαφήμιση από το πρόγραμμα.Ο λόγος που οι διαφημιστές στοχεύουν σ αυτήν την ομάδα ατόμων είναι επειδή αντιπροσωπεύουν «τρείς αγορές» σε «μία αγορά». Αυτό σημαίνει ότι, έχουν χαρτζιλίκι από τους γονείς τους και συνεπώς γίνονται καταναλωτές, επηρεάζουν τις αποφάσεις τις οικογένειας τους σε σχέση με τις αγορές που θα πραγματοποιήσουν και είναι οι μελλοντικοί καταναλωτές. Επομένως, μέσα από αυτή την έρευνα ελπίζουμε να καταγράψουμε τις συνήθειες των παιδιών αναφορικά με τα τηλεοπτικά προγράμματα, τη γνώμη των γονέων σχετικά με την επιρροή των παιδιών από τις διαφημίσεις και την επίδραση της διαφήμισης στην καθημερινότητα.  el
heal.advisorNameΓκόγκας, Θεμιστοκλήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages60-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons