Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/612
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραμπά, Αργυρούλαel
dc.date.accessioned2014-07-10T11:41:42Z-
dc.date.available2014-07-10T11:41:42Z-
dc.date.issued2014-07-10-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/612-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕιδική αγωγήel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΝοητικά υστερημένα παιδιάel
dc.subjectΣυμβουλευτικήel
dc.titleΗ ειδική αγωγή των εκπαιδεύσιμων νοητικά υστερημένων παιδιώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΝοητική υστέρησηel
heal.classificationΠαιδιά με διανοητικές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:13:47Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2012-
heal.abstractΣτην εποχή μας οι κοινωνίες επιδεικνύουν ιδιαίτερη ευαισθησία απέναντι στην ανάγκη για γενίκευση της εκπαίδευσης σε όλα ανεξαρτήτως τα μέλη τους. Αυτό σημαίνει ότι είναι ακόμη μεγαλύτερη η ανάγκη για κατανόηση των ιδιομορφιών των ατόμων εκείνων που δεν μπορούν άμεσα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της εκπαίδευσης. Η γνώση των γνωστικών, θυμικών, και συμπεριφορικών χαρακτηριστικών των ατόμων με νοητική υστέρηση είναι βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων και παρεμβάσεων για την αποτελεσματική εκπαίδευση των ατόμων αυτών (Borthwick – Duffy, 1994). Είναι γνωστό ότι η αιτιολογία της νοητικής υστέρησης δεν είναι πάντα προσδιορίσιμη και ότι όλα τα άτομα με νοητική υστέρηση δεν έχουν το ίδιο προφίλ ικανοτήτων ούτε τις ίδιες εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι γνωστικές δυνατότητες και περιορισμοί των εκπαιδεύσιμων παιδιών με νοητική υστέρηση παρουσιάζονται με καθαρότητα και συστηματικό τρόπο και γίνονται προτάσεις για την αξιοποίησή τους ώστε να αντιμετωπισθούν οι δυσκολίες της εκπαιδευτικής διαδικασίας και να υποστηριχθεί η διεργασία της μάθησης.el
heal.abstractNowadays societies show increased sensitivity to the need for widespread education to all inspective of their members. This means it is even more necessary for understanding the specifics of those who can not immediately meet the requirements of education. The knowledge of cognitive, thymus, and behavioral characteristics of mentally retarded people is key to developing educational programs and intervention s for effective training of these trainable individuals. It is know the etiology of mental retardation is not always identifiable, and all persons with mental retardation don’t have the same profile of abilities or the same educational needs. The cognitive capabilities and limitations of trainable children with mental retardation are presented with clarity, and systematic way, and make suggestions to as to use them to overcome difficulties of the educational process and support the process of learning.en
heal.advisorNameΑναγνωστοπούλου, Αρετήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages153-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2012079.pdfΠτυχιακή εργασία1.22 MBAdobe PDFView/Open
lgt_2012079a.pdfΠαρουσίαση329.32 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons