Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Ηλίαςel
dc.contributor.authorΠαπαβλασόπουλος, Ευθύμιοςel
dc.date.accessioned2016-11-10T07:29:08Z-
dc.date.available2016-11-10T07:29:08Z-
dc.date.issued2016-11-10-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6085-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΤραπεζικά προϊόνταel
dc.subjectΚαταθέσειςel
dc.subjectΔάνειαel
dc.subjectΓραμμάτιαel
dc.subjectΘυρίδες ασφαλείαςel
dc.titleΤο τραπεζικό marketing ως εργαλείο προώθησης των τραπεζικών προϊόντων στα περιφερειακά καταστήματα ιδιωτικών τραπεζώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής -- Α/Α 0433el
heal.classificationΤραπεζικό μάρκετινγκel
heal.dateAvailable2024-01-07T20:57:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2011-
heal.bibliographicCitationΚωνσταντίνου, Η. & Παπαβλασόπουλος, Ε., 2011. Το τραπεζικό marketing ως εργαλείο προώθησης των τραπεζικών προϊόντων στα περιφερειακά καταστήματα ιδιωτικών τραπεζών. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής.el
heal.abstractΣτην πτυχιακή αυτή εργασία έχουμε ως σκοπό να δείξουμε πως το τραπεζικό marketing είναι στα χέρια των τραπεζών ένα εργαλείο, με το οποίο μπορούν να προωθήσουν τα διάφορα προϊόντα τους. Για να είμαστε όμως σε θέση να επιτύχουμε τον παραπάνω στόχο μας, σκεφτήκαμε ότι θα έπρεπε να ξεκινήσουμε την έρευνά μας από την τράπεζα, αφού αυτή είναι που χρησιμοποιεί το marketing για τα προϊόντα της. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε διεξοδικά στην λειτουργία του τραπεζικού συστήματος και πώς αυτό εξελίχθηκε με το πέρασμα του χρόνου. Επιπλέον γίνεται μια αναφορά για το ελληνικό τραπεζικό σύστημα και παρατίθενται οι μεγαλύτερες Ελληνικές τράπεζες που υπάρχουν σήμερα στη χώρα μας. Επειδή η εργασία μας αφορά το τραπεζικό προϊόν, αφού στο προηγούμενο κεφάλαιο μελετήσαμε τις τράπεζες, στο δεύτερο κεφάλαιο σκεφτήκαμε να μελετήσουμε το τραπεζικό προϊόν. Το ορίσαμε και ερευνήσαμε τα είδη του. Επειδή, η λειτουργία των τραπεζών έχει μια εξελικτική πορεία, χωρίσαμε τα τραπεζικά προϊόντα σε παραδοσιακά και σύγχρονα, τα οποία και μελετάμε σε αυτό το κεφάλαιο. Στο τρίτο κεφάλαιο ασχολούμαστε με το τι είναι τραπεζικό marketing και βλέπουμε τι διαφορά έχει από το marketing. Μελετάμε τις ιδιαιτερότητες που αυτό έχει και γιατί είναι αναγκαίο μέσα στον τραπεζικό χώρο. Στο τέταρτο κεφάλαιο διερευνάται πώς γίνεται η προώθηση και η διανομή των τραπεζικών προϊόντων. Καθώς συντάσσαμε την εργασία μας, είχαμε την απορία με το τι γίνεται με τις τράπεζες στην πόλη που ζούμε στην Πρέβεζα, αν δηλαδή χρησιμοποιούν το τραπεζικό marketing, πως προωθούν τα προϊόντα τους και ποιος είναι ο αρμόδιο φορέας για όλα αυτά. Έτσι, σκεφτήκαμε και δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο και δώσαμε σε υπαλλήλους τριών τραπεζών της πόλης μας. Όλοι τους ήταν πρόθυμοι και μας απάντησαν αμέσως και για το λόγο αυτό τους ευχαριστούμε πολύ. Στο πέμπτο λοιπόν και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρουμε τη μεθοδολογία της έρευνάς μας και τα αποτελέσματα από αυτή.el
heal.advisorNameΠαπαβλασόπουλος, Σπυρίδωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages112-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.