Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαναγιωτίδης, Αναστάσιοςel
dc.contributor.authorΠαπαγεωργίου, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2016-09-16T06:29:00Z-
dc.date.available2016-09-16T06:29:00Z-
dc.date.issued2016-09-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5753-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠροσωδίαel
dc.subjectΣυντακτική προσωδίαel
dc.titleΜελέτη συντακτικής προσωδίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΑμφισημίαel
heal.dateAvailable2024-01-09T02:05:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΠαναγιωτίδης, Α., Παπαγεωργίου, Γ., 2016. Μελέτη συντακτικής προσωδίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ έρευνα αυτή στοχεύει να μελετήσει αν οι νέοι και οι ηλικιωμένοι κατανοούν το ίδιο αποτελεσματικά την προσωδία προκειμένου να επιλύσουν την συντακτική αμφισημία υποκειμένου-αντικειμένου. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε δύο ηλικιακές ομάδες (20-25 ετών και 70-75 ετών). Επίσης, όλοι οι συμμετέχοντες είχαν τη ελληνική ως μητρική τους γλώσσα. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν πως οι ηλικιωμένοι δεν χρησιμοποιούν τα προσωδιακά στοιχεία των προτάσεων το ίδιο αποτελεσματικά όπως οι νέοι προκειμένου να επιλύσουν τις συντακτικές αμφισημίες. Αξίζει να σημειωθεί πως, και οι δύο ηλικιακές ομάδες παρουσίασαν μια προτίμηση στην δομή αντικειμένου ενώ αντίθετα εμφάνισαν γρηγορότερους χρόνους απόκρισης στις δομές υποκειμένου.el
heal.advisorNameΜαρτζούκου, Μαρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages48-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.