Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑναστασίου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2016-09-13T07:57:58Z-
dc.date.available2016-09-13T07:57:58Z-
dc.date.issued2016-09-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5706-
dc.rightsDefault License-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.titleΠώληση εξ' αποστάσεως - ειδικές ρυθμίσεις και σύγχρονες μορφές πώλησης εξ' αποστάσεως. Προστασία καταναλωτήel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής -- Α/Α 0273el
heal.classificationΗλεκτρονικό εμπόριοel
heal.classificationΔιαφήμισηel
heal.dateAvailable2024-01-07T17:43:29Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΑναστασίου, Σ., 2007. Πώληση εξ' αποστάσεως - ειδικές ρυθμίσεις και σύγχρονες μορφές πώλησης εξ' αποστάσεως. Προστασία καταναλωτή. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως κεντρικό θέμα διερεύνυσης και ανάλυσης: «Πώληση εξ’ αποστάσεως –Ειδικές ρυθμίσεις και σύγχρονες μορφές πωλήσεως εξ’ αποστάσεως. Προστασία καταναλωτή» Προσπάθησα να προσεγγίσω το θέμα αναλύοντας αρχικά την έννοια των πωλήσεων και των νόμων που τις διέπουν. Στη συνέχεια προχώρησα, στη μελέτη του ηλεκτρονικού εμπορίου, στις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω τηλεφώνου (telemarketing) καθώς και στη σημαντική συμβολή της διαφήμισης στις πωλήσεις που γίνονται από απόσταση. Τέλος, γίνεται μια συνοπτική αναφορά στους τρόπους προστασίας του καταναλωτή (ενώσεις καταναλωτών, υπηρεσίες σε Ελλάδα και Ευρώπη) Βασική επιδίωξη ήταν η συγγραφή ενός οδηγού με αντικείμενο τους τρόπους που οι πωλήσεις μπορούν να γίνουν από απόσταση. Το ύφος και η δομή αυτής της εργασίας είναι τέτοια ώστε να απευθύνεται σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται (επιχειρήσεις, πελάτες) να γνωρίσει τους τρόπους που μπορεί να πραγματοποιηθεί μια πώληση από απόσταση, καθώς και τα πλεονεκτήματα και τους κινδύνους που εμπεριέχει. Για τον λόγο αυτό προσπαθώ να καλύψω το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο όσο το δυνατόν με σαφήνεια και με άμεσο τρόπο που να γίνεται κατανοητό από τον αναγνώστη, με σκοπό την καλύτερη δυνατή ενημέρωσή του. Η προσπάθεια μελέτης του θέματος και συγκέντρωσης, προσκόμισης των στοιχείων ήταν δυσχερής και χρονοβόρα εξαιτίας της έλλειψης αναλυτικής βιβλιογραφίας και συνεχούς μεταβολής των στοιχείων. Οι πωλήσεις από απόσταση είτε μέσω διαδικτύου, είτε μέσω τηλεφώνου (telemarketing) βρίσκονται σε διαδικασία ανάπτυξής ιδιαίτερα στην Ελληνική αγορά. Οποιαδήποτε λοιπόν, ενδεχόμενη έλλειψη στοιχείων της παρούσας εργασίας θα είναι φυσική κατάληξη των παραπάνω.el
heal.advisorNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages85-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons