Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/569
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τσίγκα, Καλλιόπη | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-09T07:41:27Z | - |
dc.date.available | 2014-07-09T07:41:27Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-09 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/569 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γλωσσική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Παραμύθι | el |
dc.subject | Γλώσσα | el |
dc.subject | Παιδιά | el |
dc.subject | Γλωσσικές ασκήσεις | el |
dc.title | Παραμύθια γλωσσοδέτες όλου του λόγου μαριονέτες... | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Παραμύθια -- Εκπαιδευτικές απόψεις | el |
heal.classification | Γλωσσική κατάκτηση | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-09T00:54:40Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2010 | - |
heal.abstract | Το παραμύθι αποτελεί άριστο μέσο διδασκαλίας. Χρησιμοποιώντας το, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε το σκοπό της αγωγής, να διαμορφώσουμε μέσα από αυτό τον εσωτερικό κόσμο του παιδιού, αλλά και να καλλιεργήσουμε τη γλώσσα του. Γι’ αυτό και η εργασία αυτή αναφέρεται στην ανάπτυξη του λόγου του παιδιού και στην καλλιέργεια της γλώσσας μέσα από την παράδοση και το παραμύθι, ώστε τα παιδιά να μάθουν τη γλώσσα με έναν ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Έχοντας ως εφόδιο το παραμύθι, μπορούμε να σκεφτούμε αρκετές γλωσσικές ασκήσεις, χωρίς να κάνουμε το παιδί να βαρεθεί και να κουραστεί. Διαβάζοντας, λοιπόν την εργασία θα μπορέσετε να μάθετε πολλά πράγματα για το πώς να χρησιμοποιείτε το παραμύθι αλλά και να εφαρμόσετε πολλές από τις ασκήσεις που περιέχονται σε αυτήν. | el |
heal.abstract | The fairy tale constitutes an excellent teaching aid. By using it, we can actualize the purpose of the education; shape through it the inner world of the child and cultivate its linguistic ability. Hence, this work refers to the development of the speech of the child and the cultivation of the language through tradition and fairy tale, so that the children would learn the language in a funny and creative way. Having the fairy tale as a tool, we can think of several linguistic activities, without making the child feel bored and tired. Therefore, by reading this assignment you might learn many things on how to use a fairy tale but also you will learn how to apply many of the activities that this assignment includes. | en |
heal.advisorName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 94 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
lgt_2010175.pdf | Πτυχιακή εργασία | 628.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License