Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/562Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Γκελίρη, Σουλτάνα | el |
| dc.date.accessioned | 2014-07-08T12:35:29Z | - |
| dc.date.available | 2014-07-08T12:35:29Z | - |
| dc.date.issued | 2014-07-08 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/562 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Μαθησιακές διαταραχές | el |
| dc.subject | Τεστ διάγνωσης δυσλεξίας | el |
| dc.subject | Σχολική ηλικία | el |
| dc.subject | Διάγνωση δυσλεξίας | el |
| dc.subject | Διαδικασίες αξιολόγησης | el |
| dc.title | Διάγνωση μαθησιακών διαταραχών κατά τη σχολική ηλικία. Πιλοτική χορήγηση του τεστ Διάγνωσης Δυσλεξίας στη σχολική ηλικία | el |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.classification | Μαθησιακές δυσκολίες -- Διάγνωση | el |
| heal.classification | Τεστ Λογοθεραπείας | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-09T01:06:01Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2009 | - |
| heal.abstract | Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη το θεωρητικό και το πρακτικό. Στην εργασία επιχειρείται μια ανασκόπηση των ερμηνευτικών θεωριών της διάγνωσης μαθησιακών διαταραχών κατά την σχολική ηλικία. Στο ερευνητικό μέρος γίνεται παρουσίαση του τεστ διάγνωσης δυσλεξίας και η διεξαγωγή της έρευνας χωρίζεται δε δύο κατηγορίες παιδιών. Στο τέλος αναφέρονται και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από όλη την μελέτη. Τα αποτελέσματα της ερευνητικής εργασίας έδειξαν ότι το τεστ έχει δυνατότητα απήχησης στην ελληνική σχολική πραγματικότητα. | el |
| heal.abstract | The final work is consisted of two parts, the theoretical and practical part. In this study is attempted an examination of explanatory theories for the diagnosis of learning disabilities of the child at the school age. In the research part is presented a diagnostic test of the conduct of the results which are separated in two categories. At the end of the study are reported the conclusions that were taken. According to the results of this research the test has the potential to be appealed in the Greek school reality. | en |
| heal.advisorName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | - |
| heal.numberOfPages | 105 | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| lgt_2009198.pdf | Πτυχιακή εργασία | 646.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License