Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκελίρη, Σουλτάναel
dc.date.accessioned2014-07-08T12:35:29Z-
dc.date.available2014-07-08T12:35:29Z-
dc.date.issued2014-07-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/562-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜαθησιακές διαταραχέςel
dc.subjectΤεστ διάγνωσης δυσλεξίαςel
dc.subjectΣχολική ηλικίαel
dc.subjectΔιάγνωση δυσλεξίαςel
dc.subjectΔιαδικασίες αξιολόγησηςel
dc.titleΔιάγνωση μαθησιακών διαταραχών κατά τη σχολική ηλικία. Πιλοτική χορήγηση του τεστ Διάγνωσης Δυσλεξίας στη σχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίες -- Διάγνωσηel
heal.classificationΤεστ Λογοθεραπείαςel
heal.dateAvailable2024-01-09T01:06:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.abstractΗ πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη το θεωρητικό και το πρακτικό. Στην εργασία επιχειρείται μια ανασκόπηση των ερμηνευτικών θεωριών της διάγνωσης μαθησιακών διαταραχών κατά την σχολική ηλικία. Στο ερευνητικό μέρος γίνεται παρουσίαση του τεστ διάγνωσης δυσλεξίας και η διεξαγωγή της έρευνας χωρίζεται δε δύο κατηγορίες παιδιών. Στο τέλος αναφέρονται και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από όλη την μελέτη. Τα αποτελέσματα της ερευνητικής εργασίας έδειξαν ότι το τεστ έχει δυνατότητα απήχησης στην ελληνική σχολική πραγματικότητα.el
heal.abstractThe final work is consisted of two parts, the theoretical and practical part. In this study is attempted an examination of explanatory theories for the diagnosis of learning disabilities of the child at the school age. In the research part is presented a diagnostic test of the conduct of the results which are separated in two categories. At the end of the study are reported the conclusions that were taken. According to the results of this research the test has the potential to be appealed in the Greek school reality.en
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages105-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2009198.pdfΠτυχιακή εργασία646.3 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons