Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖωχιού, Ουρανία - Ελένηel
dc.date.accessioned2014-07-08T12:24:15Z-
dc.date.available2014-07-08T12:24:15Z-
dc.date.issued2014-07-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/561-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιάγνωση δυσλεξίαςel
dc.subjectΣχολική ηλικίαel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΑνάλυση δεδομένωνel
dc.subjectΠιλοτική χορήγησηel
dc.subjectΔιαγνωστικά κριτήρια και εργαλείαel
dc.titleΤεστ διάγνωσης δυσλεξίας στη σχολική ηλικία. Πιλοτική χορήγηση - Ανάλυση δεδομένωνel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔυσλεξία -- Διάγνωσηel
heal.classificationΤεστ Λογοθεραπείαςel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:56:36Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.abstractΗ παρακάτω εργασία αφορά ένα Τεστ Διάγνωσης Δυσλεξίας στη Σχολική Ηλικία. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό. Το θεωρητικό μέρος αποτελείται από τις εννοιολογικές προσεγγίσεις, τα είδη και τη συμπτωματολογία των Μαθησιακών Δυσκολιών και έπειτα καταγράφονται τα διαγνωστικά κριτήρια προσχολικής- σχολικής- εφηβικής ηλικίας. Τέλος καταγράφεται πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της διάγνωσης στην προσέγγιση των Μαθησιακών Δυσκολιών καθώς και τα διαγνωστικά κριτήρια κάποιων διαγνωστικών εργαλείων. Στο ερευνητικό μέρος γίνεται η παρουσίαση του Τεστ Διάγνωσης Δυσλεξίας στη Σχολική Ηλικία, της στατιστικής επεξεργασίας δεδομένων καθώς και της ανάλυσης αυτών. Τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα.el
heal.abstractThe following work concerns a Diagnostic Test of Dyslexia in the School Age. This work is separated in two parts: theoritical and inquiring. The theoretical part is constituted by the conceptual approaches, the types and the symptomatology of Learning Difficulties and then is recorded the diagnostic criteria of preschool- school- adolescent age. Finally it is recorded how important the role of diagnosis in the approach of Learning Difficulties is, as well as the diagnostic criteria of certain diagnostic tools. In the inquiring part becomes the presentation of Test of Diagnosis of Dyslexia in the School Age, the statistical process of data as well as the analysis of these. In the end the results are presented.en
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages96-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2009197.pdfΠτυχιακή εργασία877.31 kBAdobe PDFView/Open
lgt_2009197a.pdfΠαρουσίαση158.44 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons