Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπέτση, Χριστίναel
dc.contributor.authorΠουλή, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2016-07-12T08:14:13Z-
dc.date.available2016-07-12T08:14:13Z-
dc.date.issued2016-07-12-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5561-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΙκανοποίηση χρηστών στο Διαδίκτυοel
dc.subjectΤΕΙ Ηπείρουel
dc.titleΔιερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης χρηστών της δικτυακής πύλης: περίπτωση του τμήματος Λογιστικής του ΤΕΙ Ηπείρουel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής FIN -- Α/Α 0010el
heal.classificationΔιαδίκτυο στην εκπαίδευσηel
heal.classificationΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
heal.classificationΕκπαίδευση -- Δικτυακοί πόροιel
heal.dateAvailable2024-01-08T03:53:57Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΜπέτση, Χ. & Πουλή, Γ., 2014. Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης χρηστών της δικτυακής πύλης: η περίπτωση του τμήματος Λογιστικής του ΤΕΙ Ηπείρου. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΜε την παρούσα έρευνα την οποία πραγματοποιήσαμε κατανοήσαμε ότι τα βαρόμετρα ικανοποίησης των χρηστών μίας δικτυακής πύλης θεωρούνται μεγάλης σημασίας για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα επειδή προάγουν την εσωτερική αναδιοργάνωση, ενδυναμώνουν την φήμη των ιδρυμάτων και εστιάζουν στην ικανοποίηση των προσδοκιών και αναγκών των φοιτητών και γενικά όλων των χρηστών. Η μέτρηση της ικανοποίησης των χρηστών της δικτυακής πύλης, δίνοντας βαρύτητα στα επιμέρους στοιχεία της ποιότητας των υπηρεσιών που λαμβάνουν οι χρήστες, αποτελεί έναν αποτελεσματικό δείκτη αξιολόγησης της επίδοσης ενός ιδρύματος. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει μία μελέτη στην οποία γίνεται προσπάθεια μέτρησης της διερεύνησης του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών της δικτυακής πύλης του τμήματος Λογιστικής του ΤΕΙ Ηπείρου. Η εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο μελετάται η έννοια της ικανοποίησης, ο χαρακτήρας της και ο τρόπος μέτρησης της, η σημασία της στα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάται οι ορισμοί της δικτυακής πύλης, η εξέλιξη των δικτυακών πυλών, τα είδη και τα ποιοτικά γνωρίσματα των δικτυακών πυλών, οι λειτουργίες των δικτυακών πυλών – υπηρεσίες που προσφέρουν, οι δικτυακές πύλες στην εκπαίδευση. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η δομή, η οργάνωση, ο σκοπός και ο τρόπος λειτουργίας του ΤΕΙ Ηπείρου. Επίσης παρουσιάζεται η δομή και η οργάνωση του Τμήματος Λογιστικής καθώς επίσης οι δραστηριότητες και τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων του. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας, οι πιθανές αιτίες αυτών και τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα τελικά συμπεράσματα της εργασίας. Στην εργασία χρησιμοποιήσαμε ελληνική και ξένη βιβλιογραφία, ενώ η επεξεργασία των στοιχείων της έρευνας έγινε με τη χρήση γραφημάτων, πινάκων και των εργαλείων της περιγραφικής στατιστικής.el
heal.advisorNameΓκόγκος, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages105-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons