Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝούσια, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2014-07-08T09:56:45Z-
dc.date.available2014-07-08T09:56:45Z-
dc.date.issued2014-07-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/553-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑπεικονιστικές μέθοδοιel
dc.subjectΜαθησιακές διαταραχέςel
dc.subjectΑναπτυξιακές διαταραχέςel
dc.subjectΔυσγραφίαel
dc.subjectΔυσαριθμησίαel
dc.subjectΓλωσσική καθυστέρησηel
dc.subjectΔυσπραξίαel
dc.subjectΥπερκινητικότηταel
dc.subjectΔυσορθογραφίαel
dc.titleΗ συμβολή των απεικονιστικών μεθόδων στη διάγνωση μαθησιακών και αναπτυξιακών διαταραχώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔιαγνωστική απεικόνισηel
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:10:26Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.abstractΟι μαθησιακές και αναπτυξιακές διαταραχές, είναι δύο θέματα με τα οποία έχουν ασχοληθεί κατά καιρούς πολλοί ειδικοί και από πολλούς κλάδους για αυτό και άλλωστε υπάρχουν πολλές θεωρητικές απόψεις, η πλειονότητα των οποίων διίστανται. Στον τομέα της λογοθεραπείας παρατηρείται ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τη διάγνωση τόσο των μαθησιακών διαταραχών όσο και των αναπτυξιακών διαταραχών. Αυτό το ενδιαφέρον οδηγεί τους ειδικούς να δώσουν φως σε κάθε σκοτεινή γωνιά αυτών των διαταραχών. Από την άλλη πλευρά είναι κοινώς γνωστό ότι δεν υπάρχει επαρκής ενημέρωση για την προσφορά των απεικονιστικών μεθόδων στη διάγνωση των μαθησιακών και αναπτυξιακών διαταραχών, καθώς με τη χρήση των νευροαπεικονιστικών μεθόδων μπορούμε να έχουμε πιο έγκαιρη και ασφαλή διάγνωση των αντίστοιχων διαταραχών. Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης, τη συνοπτική αναφορά των αιτιών των διαταραχών και τον τρόπο που αυτές διαγιγνώσκονται και προσεγγίζονται μέσω απεικονιστικών μεθόδων.el
heal.abstractLearning and development disorders, are two issues that have concerned a lot of experts from different sectors. That is why are several theoretical aspects, the majority of which diverge. In the sector of speech therapy, an increasing interest is discerned on the diagnosis of learning disorders as well as developmental disorders. This concern leads the experts to illuminate every dark corner of these disorders. On the other hand, it is common knowledge that there is no adequate updating of the depicting methods’ benefits on the diagnosis of learning and developmental disorders since by the of neurodepicting methods we are able to have a more prompt and reliable diagnosis of the respective disorders. The present project has a topic of study, the concise reference of the disorders’ causes and the way these are diagnosed and approached by depicting methods.en
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages129-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2008205.pdfΠτυχιακή εργασία1.78 MBAdobe PDFView/Open
lgt_2008205a.pdfΠαρουσίαση463.84 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons