Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδημητρίου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2014-07-04T08:08:52Z-
dc.date.available2014-07-04T08:08:52Z-
dc.date.issued2014-07-04-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/529-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣχολικοί νοσηλευτέςel
dc.subjectΝοσηλευτέςel
dc.subjectΣχολείοel
dc.subjectΟφθαλμικές διαταραχέςel
dc.subjectΠρόληψη διαταραχών όρασηςel
dc.subjectΟφθαλμολογικός προληπτικός έλεγχοςel
dc.titleΚατανοώντας το ρόλο του σχολικού νοσηλευτή στην ευαισθητοποίηση μαθητών δημοτικού και των οικογενειών τους σε θέματα διαταραχών όρασης και αξιολόγηση της όρασης των μαθητών αυτώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιδιά με οπτικές διαταραχέςel
heal.classificationΌραση -- Διαταραχέςel
heal.classificationΝοσηλευτικήel
heal.dateAvailable2024-01-09T21:42:55Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2011-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με πέντε θεματικές ενότητες. Η πρώτη αναφέρεται στις αρμοδιότητες του σχολικού νοσηλευτή εν γένει σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και τον όρο και την σημασία ποσοτικά και ποιοτικά της πρώιμης ανίχνευσης διαταραχών όρασης. Η δεύτερη ασχολείται με την ανατομία και την φυσιολογία του οφθαλμού, τις παιδικές οφθαλμολογικές παθήσεις/διαταραχές που δημιουργούν ήπια προβλήματα, που προκαλούν αμβλυωπία, που είναι χρόνιες ή μη αναστρέψιμες ή και προοδευτικά εξελισσόμενες με κακή πρόγνωση και τέλος εκείνες που έχουν σχέση με τις διαταραχές τις αντίληψης των χρωμάτων, της προσαρμογής στο σκοτάδι και της αντίληψης της φωτεινής αντίθεσης. Η τρίτη θεματική ενότητα κάνει αναφορά στην πρόληψη των παιδικών διαταραχών όρασης γενικά, την πρόληψή τους από τον γενικό νοσηλευτή (σε πρωτογενές , δευτερογενές και τριτογενές επίπεδο φροντίδας/περίθαλψης), από τους γονείς και εκπαιδευτικούς, πριν και κατά την φοίτηση των μαθητών στο σχολείο και από τον σχολικό νοσηλευτή ειδικά. Στην τέταρτη ενότητα γίνεται επεξήγηση του ρόλου του σχολικού νοσηλευτή σε περιπτώσεις που ο μαθητής έχει πραγματοποιήσει κάποια επέμβαση στο νοσοκομείο και επιστρέφει στην σχολική κοινότητα και τέλος, στην πέμπτη και τελευταία, γίνεται αναφορά στην συνεργασία του σχολικού νοσηλευτή με τον ψυχολόγο, τον εκπαιδευτικό ειδικό και μη, τους γονείς, τον κοινωνικό λειτουργό για την προάσπιση της ψυχικής υγείας του μαθητή με διαταραχές/ προβλήματα όρασης και της κοινωνικοποίησής του.el
heal.advisorNameΜαντζούκας, Στέφανοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages96-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Νοσηλευτικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nsl_2011002.pdfΠτυχιακή εργασία917.4 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons