Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5198
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣορόγκα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-06-08T09:18:45Z-
dc.date.available2016-06-08T09:18:45Z-
dc.date.issued2016-06-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5198-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.titleΗ αναγκαιότητα της τουριστικής διαφήμισης στην Ήπειρο και στον Νομό Πρέβεζας καθώς και οι στόχοι, τα μέσα & οι κύριοι άξονες ενός marketing plan.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής -- A/A 0084el
heal.classificationΤουρισμός -- Ελλάδα -- Πρέβεζαel
heal.dateAvailable2024-01-07T17:04:06Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2004-
heal.bibliographicCitationΣορόγκα, Μ., 2004. Η αναγκαιότητα της τουριστικής διαφήμισης στην Ήπειρο και στο Νομό Πρέβεζας καθώς και οι στόχοι, τα μέσα & οι κύριοι άξονες ενός marketing plan. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής.el
heal.advisorNameΖήσης, Θεόδωροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages169-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.