Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣουραϊλίδου, Διάναel
dc.date.accessioned2016-06-07T09:33:56Z-
dc.date.available2016-06-07T09:33:56Z-
dc.date.issued2016-06-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5180-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕρωτηματολόγιο Achenbachel
dc.subjectΠινακωτήel
dc.subjectΜελέτη περίπτωσηςel
dc.subjectΔιαγνωστικά κριτήριαel
dc.titleΜελέτη περίπτωσης παιδιού ηλικίας 8 ετών με νοητική υστέρηση. Αξιολόγηση μέσω του ερωτηματολογίου του Achenbach και παρέμβαση με εφαρμογή της μεθόδου "Πινακωτή"el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΝοητική υστέρησηel
heal.dateAvailable2024-01-09T01:27:29Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΣουραϊλίδου, Δ., 2016. Μελέτη περίπτωσης παιδιού ηλικίας 8 ετών με νοητική υστέρηση. Αξιολόγηση μέσω του ερωτηματολογίου του Achenbach και παρέμβαση με εφαρμογή της μεθόδου "Πινακωτή". Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την μελέτη περίπτωσης παιδιού 6-8 ετών με διαταραχή, την αξιολόγηση μέσω των ερωτηματολογίων του Achenbach και την παρέμβαση με εφαρμογή σταθμισμένης μεθόδου.Συγκεκριμένα, πραγματεύεται την μελέτη ενός περιστατικού, ενός αγοριού 8 ετών με νοητική υστέρηση, τη αξιολόγηση αυτού μέσω των ερωτηματολογίων του Achenbach και την παρέμβαση με την εφαρμογή της μεθόδου Πινακωτή 1. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αναλύεται το θεωρητικό κομμάτι της διαταραχής, (ορισμοί, ερμηνευτικές θεωρίες, διαγνωστικά κριτήρια, κλινικό προφίλ ) καθώς επίσης και διάφοροι τρόποι αντιμετώπισης και μορφές παρέμβασης. Στη συνέχεια περιγράφεται το ερωτηματολόγιο του Achenbach ως προς τη συμβολή του στην ξιολόγηση διαταραχών. Τέλος, παρουσιάζεται και περιγράφεται η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε στις παρεμβάσες (Πινακωτή 1). Στο δεύτερο μέρος της εργασίας αναλύεται και μελετάται το στάδιο αξιολόγησης και το στάδιο παρέμβασης του περιστατικού καθώς και τα αποτελέσματα αυτώνel
heal.abstractThe present diplomatic thesis is about the study of a case of a child at the age of 6-8 with disorder, the evaluation via Achenbach questionnaires and the intervention with application of the deliberated method. In particular, it discusses the study of a case of an 8-year-old child with intellectual disability, while mentions the evaluation of this case via Achenbach questionnaires and the intervention with application of the method “Pinakoti 1” at the same time. In the first part of the dissertation, the academic part of the disorder (definitions, explanatory theories, diagnostic criteria, clinical profile) is being expanded, as well as various ways of treatment and forms of intervention. Subsequently, the Achenbach questionnaire is being described over his intervention regarding disorders. Finally, the method used in interventions (“Pinakoti 1”) is being presented and described. In the second part of the senior thesis, the stages of evaluation and intervention of the case are being analysed and studied as well as their results.en
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages71-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.