Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΕυσταθίου, Ελευθερίαel
dc.contributor.authorΛουκοβίτη, Άνναel
dc.contributor.authorΣιαδήμα, Περσεφόνηel
dc.contributor.authorΣιδηροπούλου, Δέσποιναel
dc.contributor.authorΣουρούνη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-05-09T15:41:16Z-
dc.date.available2016-05-09T15:41:16Z-
dc.date.issued2016-05-09-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5082-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΜέθοδος Project στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectΓνωστική ανάπτυξη παιδιώνel
dc.titleΜέθοδος Project- Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠροσχολική Αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:37:21Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΕυσταθίου Ε., (2015). Μέθοδος Project - Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού.el
heal.bibliographicCitationΛουκοβίτη Α., (2015). Μέθοδος Project - Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού.el
heal.bibliographicCitationΣιαδήμα Π., (2015). Μέθοδος Project - Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού.el
heal.bibliographicCitationΣιδηροπούλου Δ., (2015). Μέθοδος Project - Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού.el
heal.bibliographicCitationΣουρούνη Μ., (2015). Μέθοδος Project - Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού.el
heal.abstractΗ μέθοδος που χρησιμοποιεί ο/η παιδαγωγός για τη μετάδοση γνώσεων αποτελεί βασικό παράγοντα στην εκπαίδευση του παιδιού. Στη λίστα των μεθόδων, αυτές που κυριαρχούν είναι η Μέθοδος Project και η Μέθοδος της Διαθεματικής Προσέγγισης. Τα χαρακτηριστικά και των δύο είναι εξίσου σημαντικά. Μέσα από τις γνώμες διάφορων ερευνητών βλέπουμε τα θετικά και τα αρνητικά και των δύο μεθόδων στην εφαρμογή τους. Από το παιδικό σταθμό ξεκινάει η εκπαίδευση του παιδιού. Ο/Η παιδαγωγός θα πρέπει να παρατηρήσει τη συμπεριφορά των παιδιών, ατομικά αλλά και σαν ομάδα ώστε να καταλήξει στη καλύτερη δυνατή επιλογή μιας από τις δύο μεθόδους που θα εφαρμόσει. Η σωστή επιλογή θα έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα για τη μόρφωση των παιδιών. Εξίσου σημαντική είναι η συμβολή των δύο μεθόδων στη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών, όπως δείχνουν διάφορες έρευνες.el
heal.advisorNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages90-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (3).pdfΠτυχιακή εργασία2.69 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons