Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5053
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαθανασίου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2016-04-20T09:26:43Z-
dc.date.available2016-04-20T09:26:43Z-
dc.date.issued2016-04-20-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5053-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΓλωσσομάθειαel
dc.subjectΚίνητραel
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.titleΚίνητρα και δυσκολίες κατά την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-06T14:41:48Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-04-20-
heal.bibliographicCitationΠαπαθανασίου Β,2016,Κίνητρα και δυσκολίες κατά την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, Σχολή Διοίκησης Και Οικονομίας,Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ.el
heal.abstractΗ γλωσσομάθεια είναι αναγκαία για την επικοινωνία με άλλους λαούς. Η κατάργηση των αποστάσεων λόγω της τεχνολογίας στις μέρες μας, έχει κάνει εφικτή την προσέγγιση των ανθρώπων ακόμα και των πιο απομακρυσμένων χωρών. Η γνώση μίας γλώσσας, πέρα από τη μητρική μας, είναι πλέον απαραίτητη για τουριστικούς και επαγγελματικούς λόγους αλλά και για την ανάπτυξη των επιστημών και της τεχνολογίας. Ο γλωσσομαθής αποκτά την ικανότητα να επικοινωνεί με πολίτες άλλων κρατών που μιλούν την ίδια γλώσσα, διευρύνοντας την κοινωνικότητά του. Το να γνωρίζουμε ξένες γλώσσες μας βοηθάει να ξεχωρίσουμε την ιδιαιτερότητα του δικού μας λαού. Να έρθουμε σε επαφή με την τέχνη και τον πολιτισμό άλλων λαών. Για κάποια επαγγέλματα η γλωσσομάθεια είναι απαραίτητη. Επίσης καλλιεργεί και διευρύνει τις πνευματικές μας ικανότητες. Υπάρχουν βέβαια και δυσκολίες κατά την γλωσσομάθεια όπως μαθησιακές και συγκεκριμένα η Δυσλεξία η οποία παρατηρείται σε όλους τους πολιτισμούς που έχουν γραπτή γλώσσα και δεν έχει σχέση με τη νοητική καθυστέρηση, λόγω του ότι τα άτομα αυτά είναι πιο δημιουργικά με κυρίαρχη την δεξιά πλευρά του εγκεφάλου. Ακόμη μια μαθησιακή δυσκολία είναι και η διάσπαση προσοχής η οποία επηρεάζει την ικανότητά του ανθρώπου να συγκεντρώνεται σε αυτό που τον βάζουν να κάνει. Επιπρόσθετα οι μαθησιακές δυσκολίες μπορούν να διαφοροποιηθούν ανάλογα με την Γλώσσα. Τέλος σημαντική θεωρείται και η συμβολή των εκπαιδευτικών οι οποίοι μπορούν να εντοπίσουν σοβαρά προβλήματα στην διαδικασία εκμάθησης της γλώσσας από τους μαθητές. Για αυτό επιβάλλεται η αγαστή συνεργασία εκπαιδευτικών και γονιών προς επίλυση των προβλημάτων που κάθε φορά ανακαλύπτονται.el
heal.advisorNameΣιδέρης, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Εφαρμοσμένες Ξένες Γλώσσες στη Διοίκηση και την Οικονομίαel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages59-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Εφαρμοσμένες Ξένες Γλώσσες στη Διοίκηση και την Οικονομία ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons