Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5048
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧατζόλας, Γρηγόριιοςel
dc.date.accessioned2016-04-19T11:39:38Z-
dc.date.available2016-04-19T11:39:38Z-
dc.date.issued2016-04-19-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5048-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠελατειακές σχέσεις - Μάνατζμεντel
dc.subjectΛογισμικά διαχείρισης πελατώνel
dc.subjectCRMel
dc.titleΛογισμικά διαχείρισης πελατών (CRM = Customer Relationship Management). Η περίπτωση του sugarCRMel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠελατειακές σχέσεις - Μάνατζμεντel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-07T18:10:32Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΧατζόλας, Γρηγόριος, 2014. Λογισμικά διαχείρισης πελατών (CRM = Customer Relationship Management). Η περίπτωση του sugarCRM, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, ΤΕΙ Ηπείρου.el
heal.abstractΣήμερα, το CRM παίζει το ζωτικότερο ρόλο όσον αφορά στη στρατηγική θέση ενός οργανισμού. Το CRM επικεντρώνεται στην ένταξη των πληροφοριών των πελατών, των γνώσεων για την εύρεση και διατήρηση των πελατών με σκοπό να αυξηθεί η διάρκεια «ζωής» του πελάτη. Έχει επίσης έναν σημαντικό ρόλο, αυτό του να βοηθήσει τους οργανισμούς να κρατήσουν τους πελάτες τους και να τους κάνει πιστούς σε αυτούς. Οι οργανισμοί από την πλευρά τους, θα πρέπει να γνωρίζουν τη συμπεριφορά των πελατών τους και να διερευνούν τρόπους διατήρησής τους. Ως εκ τούτου το CRM καθίσταται βασικός παράγοντας για τη διατήρηση των πελατών και κατ’ επέκταση, λόγω της ιδιαίτερης σημασίας του, η ανάλυση του CRM φαίνεται να είναι αναγκαία. Σκοπός λοιπόν της εργασίας αυτής είναι να διερευνήσει, λόγω του ζωτικού ρόλου του CRM στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, τα λογισμικά διαχείρισης πελατειακών σχέσεων CRM. Για τις ανάγκες επίτευξης του σκοπού της εργασίας αυτής, ενώ αρχικά τέθηκε το πρώτο κεφάλαιο ως εισαγωγικό, εν συνεχεία το δεύτερο αναφέρθηκε στην ανασκόπηση της σχετικής επιστημονικής βιβλιογραφίας. Έπειτα, το τρίτο κεφάλαιο επικεντρώθηκε στα λογισμικά CRM, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο, από τα ασύγχρονα λογισμικά CRM που διατίθενται, επιλέχθηκε ενδεικτικά η μελέτη περίπτωσης του SugarCRM. Το λογισμικό αυτό αποδείχθηκε ότι αποφέρει πολλά οφέλη βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, όπως είναι ο σπονδυλωτός σχεδιασμός, το πλαίσιο MVC, οι Metadata-Κατευθυνόμενες Προβολές, η ταυτοποίηση χρήστη και ο έλεγχος πρόσβασης, η ολοκλήρωση εξωτερικών υπηρεσιών, το Web Services API, η ευκολία διαχείρισης, η ευκολία στη χρήση εργαλείων ανάπτυξης και η ασφάλεια αναβαθμίσεων. Γενικότερα, θα λέγαμε ότι οι πελάτες και οι προγραμματιστές μπορούν να έχουν πλήρη πρόσβαση στην ανοικτή πλατφόρμα του, καθιστώντας το Sugar μια εξαιρετικά ευέλικτη λύση CRM. Καθώς οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται, και τα επιχειρηματικά και κοινωνικά δίκτυα εξελίσσονται, το Sugar μπορεί εύκολα να τροποποιηθεί, να επεκταθεί και να ολοκληρωθεί, εις τρόπον ώστε να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες σύγχρονες ανάγκες γρήγορα και αποτελεσματικά. Το γεγονός αυτό καθιστά το Sugar μια μακροπρόθεσμη λύση που θα συνεχίσει να προσθέτει αξία.el
heal.advisorNameΓκόγκος, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages81-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons