Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧρήστου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΣάββα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-03-17T15:13:51Z-
dc.date.available2016-03-17T15:13:51Z-
dc.date.issued2016-03-17-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4959-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΚινητικό παιχνίδιel
dc.subjectΚινητική αγωγήel
dc.titleΤο παιδικό κινητικό παιχνίδιel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:39:27Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitation«Χρήστου Μαρία, Σάββα Μαρία», «Το παιδικό κινητικό παιχνίδι», «Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας/Τμήμα Προσχολικής Αγωγής», «Τ.Ε.Ι. Ηπείρου», «2015».el
heal.abstractΣτον ρου του χρόνου πολλά έχουν ειπωθεί, υποστηριχτεί και αμφισβητηθεί για τη σημασία και την αξία του παιχνιδιού στην παιδική ηλικία. Στις μέρες μας, πολλοί θεωρούν το παιχνίδι μια ανούσια πράξη που μοναδικό σκοπό έχει τη διασκέδαση του παιδιού. Πράγματι αποτελεί αυτό αλήθεια; Το μόνο που προσφέρει το παιχνίδι είναι η αίσθηση της διασκέδασης; Πλήθος μελετητών και ερευνητών μέσα από μακροχρόνιες έρευνες, υποστηρίζουν ότι το παιχνίδι αποτελεί τον κινητήριο μοχλό, τόσο στη νοητική, όσο και στην σωματική ανάπτυξη ενός παιδιού. Παράλληλα, το παιδικό παιχνίδι διαδραματίζει και έναν ακόμη σπουδαίο ρόλο υποστηρίζουν οι μελετητές: αυτόν της μάθησης. Από αρχαιοτάτων χρόνων το παιχνίδι θεωρούταν το κύριο μέσω διδασκαλίας των παιδιών. Πρώτος ο Πλάτωνας υποστήριξε ότι «Να μη χρησιμοποιείς εξαναγκασμό στα παιδιά όταν διδάσκεις, αλλά να τα μορφώνεις παίζοντας». Με το πέρασμα των χρόνων, άλλοι συμφώνησαν με την άποψη του Πλάτωνα και άλλοι διαφώνησαν. Άλλοι διατύπωσαν εντελώς διαφορετικές ερμηνείες από αυτή του αρχαίου ιστορικού και άλλοι ορμώμενοι από τον ίδιο ανέπτυξαν την θεωρία του περεταίρω. Όπως συμβαίνει και σε οποιαδήποτε έρευνα, οι μελετητές του παιχνιδιού στην παιδική ηλικία δύσκολα θα συμφωνήσουν απόλυτα μεταξύ τους. Σε εκείνο που η παγκόσμια παιδαγωγική κοινότητα συμφωνεί, είναι ότι το παιχνίδι και κυρίως η κίνηση μέσα από αυτό αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο για τη νοητική, ψυχική, σωματική, και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού. Άλλωστε για αυτόν τον λόγο, το έτος 1989, τα Ηνωμένα Έθνη αναγνώρισαν το παιχνίδι ως δικαίωµα όλων των παιδιών, τονίζοντας τον θεμελιώδη ρόλο του στην παιδική ηλικία. Τι είναι όμως το παιχνίδι; Τι εννοούμε με τον όρο κινητική αγωγή; Ποια είναι η επίδραση του παιδικού κινητικού παιχνιδιού στη σωματική νοητική και ψυχική ανάπτυξη του εκάστοτε παιδιού; Ποιες είναι οι κατάλληλες συνθήκες για να λάβει μέρος ένας παιχνίδι; Ποιος ο ρόλος του γονέα και των παιδαγωγών σε αυτό; Αυτά είναι κάποια από τα ερωτήματα όπου μέσα από την παρούσα, σύντομη μελέτη θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε ή τουλάχιστον να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο μπορούμε την απάντησή τους.el
heal.advisorNameΓείτονας, Δημήτρηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages59-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons