Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛυμπέρης, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2016-01-19T06:23:58Z-
dc.date.available2016-01-19T06:23:58Z-
dc.date.issued2016-01-19-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4829-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subject• Ηλεκτρονικό Εμπόριο • Ελληνικό Καταναλωτικό Κοινό • Αγοραστική Συμπεριφορά • Έρευνα με Αυτοσυμπληρούμενο Ερωτηματολόγιοel
dc.titleΗ απήχηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στο ελληνικό καταναλωτικό κοινόel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΗλεκτρονικό εμπόριο, κατανάλωσηel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:32:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-12-15-
heal.bibliographicCitationΛυμπέρης Δημήτριος,Η απήχηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων- Κατεύθυνση Εφαρμοσμένες Ξένες Γλώσσες στη Διοίκηση και την Οικονομία,ΤΕΙ Ηπείρου,2015el
heal.abstractΟ κύριος σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να διαπιστωθεί ο βαθμός απήχησης του ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ελληνικό καταναλωτικό κοινό. Στο θεωρητικό σκέλος της εργασίας υπάρχουν πληροφορίες για την ιστορική αναδρομή του ηλεκτρονικού εμπορίου, αρκετές χρήσιμες αποσαφηνίσεις ορισμών και μια συνολική γνωριμία με ότι είναι καλό να γνωρίζει κάποιος για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επίσης υπάρχει ένα ολόκληρο κεφάλαιο που εστιάζει περισσότερο στις ιδιαιτερότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Στην συνέχεια παρουσιάζεται η έρευνα μέσω ερωτηματολογίου με πενήντα συμμετέχοντες. Παραθέτουμε όλες τις ερωτήσεις και τα αποτελέσματα που συλλέχτηκαν, και επίσης αναλύουμε τα δεδομένα με γνώμονα το φύλο, την ηλικία , το μορφωτικό επίπεδο και το μηνιαίο εισόδημα. Τα αποτελέσματα δείξανε ότι ο Έλληνας καταναλωτής έχει στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο εν μέρει, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό. Λαμβάνοντας υπόψιν και τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν, τα περιθώρια που υπάρχουν είναι αρκετά ακόμα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα.el
heal.advisorNameΚιτσαντάς, Θωμάςel
heal.committeeMemberNameΣολάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Εφαρμοσμένες Ξένες Γλώσσες στη Διοίκηση και την Οικονομίαel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages78-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons