Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑλεξανδρή, Φωτεινήel
dc.contributor.authorΔαχτυλούδη, Ελένη - Συρμούλαel
dc.date.accessioned2015-11-11T07:54:58Z-
dc.date.available2015-11-11T07:54:58Z-
dc.date.issued2015-11-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4784-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΑναπτυξιακή λεκτική δυσπραξίαel
dc.subjectΕρωτηματολόγιο Achenbachel
dc.subjectΔυσπραξίαel
dc.subjectΠροΑναΓράφωel
dc.subjectΨυχοκινητικότηταel
dc.subjectΜνήμηel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.titleΜελέτη περίπτωσης παιδιού α) με Δυσλεξία και β) με Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία. Αξιολόγηση μέσω του ερωτηματολογίου του Achenbach και παρέμβαση αντίστοιχα στον τομέα α) της ψυχοκινητικότητας και β) της μνήμης και της ψυχοκινητικότητας με εφαρμογή της μεθόδου Προαναγράφωel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-09T01:25:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΑλεξανδρή Φωτεινή, Δαχτυλούδη Ελένη - Συρμούλα, 2015, Μελέτη περίπτωσης παιδιού α) με Δυσλεξία και β) με Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία. Αξιολόγηση μέσω του ερωτηματολογίου του Achenbach και παρέμβαση αντίστοιχα στον τομέα α) της ψυχοκινητικότητας και β) της μνήμης και της ψυχοκινητικότητας με εφαρμογή της μεθόδου Προαναγράφω, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας, ΤΕΙ Ηπείρουel
heal.abstractΤο θέμα της παρούσας εργασίας αναφέρεται σε δυο μελέτες περιστατικών 6 έως 8 ετών, την αξιολόγησή τους μέσω του ερωτηματολογίου του Achenbach και την θεραπεία τους με την μέθοδο προαναγράφω. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό μέρος. Το πρώτο μέρος της εργασίας είναι καθαρά θεωρητικό και περιλαμβάνει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που υπάρχουν στην βιβλιογραφία για την κατανόηση τόσο της δυσλεξίας, όσο και της δυσπραξίας. Ενώ αναλύεται και το ερωτηματολόγιο του Achenbah ως αξιολογητική μέθοδος και η θεραπευτική μέθοδος, προαναγράφω. Στο δεύτερο μέρος, που είναι και το πρακτικό, γίνεται η παρουσίαση των περιστατικών και αναλύονται ως προς την αξιολόγηση και την θεραπευτική τους πορεία, στο τέλος γίνεται μία σύγκριση ανάμεσα στα δύο περιστατικά που αφορά τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την αξιολόγηση και την θεραπευτική προσέγγιση τους.el
heal.abstractThe current study highlights two case reports of individuals at the age of 6 and 8 years old, providing information about their assessment according to Achenbach’s questionnaire and their therapeutic approach with the method that I refer to. The study consists of two parts; the first one is the theoretical and the second one is the practical. The first part of the study, which is entirely theoretical, includes all the useful information of the current literature that are required in order to comprehend the terms of dyslexia and Developmental Verbal dyspraxia. Apart from these, the questionnaire is analyzed in order to support its value as an assessment method. As for the therapeutic method all the relevant details are thoroughly written in the study. Regarding the second part, which is mainly practical, it focuses on the presentation of the cases. Both of them are analyzed in regard with their assessment and their therapeutic progress. Finally, a comparison between the two cases is made indicating the differences of their whole approach; the assessment and the therapy.en
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages173 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_1.pdfΠτυχιακή εργασία4.96 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons