Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/461
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κυριάκου, Αντριανή | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-02T09:47:29Z | - |
dc.date.available | 2014-07-02T09:47:29Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-02 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/461 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μέταφων τεστ | el |
dc.subject | Γλωσσική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Φωνητική | el |
dc.subject | Φωνολογία | el |
dc.subject | Γλώσσα | el |
dc.subject | Ανάγνωση | el |
dc.subject | Γραφή | el |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.title | Παρουσίαση του σταθμισμένου εργαλείου μεταφωνολογικής ανάπτυξης και αναγνωστικής ετοιμότητας "ΜέταΦΩΝ τεστ" | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Τεστ Λογοθεραπείας | el |
heal.classification | Φωνολογική επίγνωση | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-09T00:07:31Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2010 | - |
heal.abstract | Στη πτυχιακή εργασία γίνεται παρουσίαση του τεστ Μεταφωνολογικής Ανάπτυξης και Αναγνωστικής Ετοιμότητας ως προς τη Φωνολογική Επίγνωση – ΜέταΦΩΝ τεστ, ένα εργαλείο που μπορεί με ακρίβεια να ανιχνεύσει πιθανές δυσκολίες στην ανάγνωση και να καθοδηγήσει στο σχεδιασμό προγράμματος αντιμετώπισης γιατί: α) καταγράφει τα αναπτυξιακά στάδια της φωνολογικής ενημερότητας β) αποσαφηνίζει το βαθμό δυσκολίας των δραστηριοτήτων γ) διευκρινίζει ποια από τα κριτήρια αξιολόγησης έχουν υψηλή προγνωστική ισχύ για την επιτυχή εκμάθηση της ανάγνωσης. Η εργασία διακρίνεται σε δυο μέρη: Το Α’ μέρος χωρίζεται σε τρία κεφάλαια, όπου στο Κεφάλαιο 1 γίνεται αναφορά στις θεωρητικές προσεγγίσεις της γλωσσικής ανάπτυξης. Στις θεωρητικές προσεγγίσεις παρουσιάζονται αρχικά οι ορισμοί της γλώσσας, του λόγου, της ομιλίας και της επικοινωνίας. Ακολούθως αναφέρονται τα επίπεδα που διέπουν τη γλωσσική ανάλυση, ενώ στη συνέχεια γίνεται μία αναφορά στις θεωρίες κατάκτησής της και, τέλος, παρουσιάζεται η πορεία της γλωσσικής ανάπτυξης. Ακολουθεί το Κεφάλαιο 2 το οποίο αναφέρεται στη φωνολογική ενημερότητα, στο οποίο παρουσιάζονται τα επίπεδα της φωνολογικής ενημερότητας, τα κριτήρια φωνολογικής ενημερότητας, η φωνολογική ενημερότητα των παιδιών της προσχολικής ηλικίας, η σχέση μεταξύ φωνολογικής ενημερότητας και μάθησης της ανάγνωσης, η ανάγνωση και η γραφή. Κλείνει το Α’ μέρος με το Κεφάλαιο 3 το οποίο αναφέρεται στην εκδήλωση των μαθησιακών δυσκολιών. Στο Β’ μέρος θα γίνει η αναλυτική παρουσίαση του σταθμισμένου εργαλείου ΜέταΦΩΝ τεστ. | el |
heal.advisorName | Χριστοδουλίδης, Παύλος | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 175 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
lgt_2010017.pdf | Πτυχιακή εργασία | 4.49 MB | Adobe PDF | View/Open |
lgt_2010017a.pdf | Παρουσίαση | 7.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License