Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚυριάκου, Αντριανήel
dc.date.accessioned2014-07-02T09:47:29Z-
dc.date.available2014-07-02T09:47:29Z-
dc.date.issued2014-07-02-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/461-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜέταφων τεστel
dc.subjectΓλωσσική ανάπτυξηel
dc.subjectΦωνητικήel
dc.subjectΦωνολογίαel
dc.subjectΓλώσσαel
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΓραφήel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleΠαρουσίαση του σταθμισμένου εργαλείου μεταφωνολογικής ανάπτυξης και αναγνωστικής ετοιμότητας "ΜέταΦΩΝ τεστ"el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΤεστ Λογοθεραπείαςel
heal.classificationΦωνολογική επίγνωσηel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:07:31Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2010-
heal.abstractΣτη πτυχιακή εργασία γίνεται παρουσίαση του τεστ Μεταφωνολογικής Ανάπτυξης και Αναγνωστικής Ετοιμότητας ως προς τη Φωνολογική Επίγνωση – ΜέταΦΩΝ τεστ, ένα εργαλείο που μπορεί με ακρίβεια να ανιχνεύσει πιθανές δυσκολίες στην ανάγνωση και να καθοδηγήσει στο σχεδιασμό προγράμματος αντιμετώπισης γιατί: α) καταγράφει τα αναπτυξιακά στάδια της φωνολογικής ενημερότητας β) αποσαφηνίζει το βαθμό δυσκολίας των δραστηριοτήτων γ) διευκρινίζει ποια από τα κριτήρια αξιολόγησης έχουν υψηλή προγνωστική ισχύ για την επιτυχή εκμάθηση της ανάγνωσης. Η εργασία διακρίνεται σε δυο μέρη: Το Α’ μέρος χωρίζεται σε τρία κεφάλαια, όπου στο Κεφάλαιο 1 γίνεται αναφορά στις θεωρητικές προσεγγίσεις της γλωσσικής ανάπτυξης. Στις θεωρητικές προσεγγίσεις παρουσιάζονται αρχικά οι ορισμοί της γλώσσας, του λόγου, της ομιλίας και της επικοινωνίας. Ακολούθως αναφέρονται τα επίπεδα που διέπουν τη γλωσσική ανάλυση, ενώ στη συνέχεια γίνεται μία αναφορά στις θεωρίες κατάκτησής της και, τέλος, παρουσιάζεται η πορεία της γλωσσικής ανάπτυξης. Ακολουθεί το Κεφάλαιο 2 το οποίο αναφέρεται στη φωνολογική ενημερότητα, στο οποίο παρουσιάζονται τα επίπεδα της φωνολογικής ενημερότητας, τα κριτήρια φωνολογικής ενημερότητας, η φωνολογική ενημερότητα των παιδιών της προσχολικής ηλικίας, η σχέση μεταξύ φωνολογικής ενημερότητας και μάθησης της ανάγνωσης, η ανάγνωση και η γραφή. Κλείνει το Α’ μέρος με το Κεφάλαιο 3 το οποίο αναφέρεται στην εκδήλωση των μαθησιακών δυσκολιών. Στο Β’ μέρος θα γίνει η αναλυτική παρουσίαση του σταθμισμένου εργαλείου ΜέταΦΩΝ τεστ.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages175-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2010017.pdfΠτυχιακή εργασία4.49 MBAdobe PDFView/Open
lgt_2010017a.pdfΠαρουσίαση7.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons