Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛαρεντζάκη, Σταματίαel
dc.date.accessioned2014-07-01T12:53:34Z-
dc.date.available2014-07-01T12:53:34Z-
dc.date.issued2014-07-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/436-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTest of Word Findingen
dc.subjectΓλώσσαel
dc.subjectΓλωσσική ανάπτυξηel
dc.subjectΓλωσσικές διαταραχέςel
dc.subjectΤεστ εύρεσης λέξεωνel
dc.titleTest of Word Finding 2 (TWF-2). Μια πιλοτική μεταφορά του τεστ και εφαρμογή στην ηλικιακή ομάδα 10-10 ετών και 11 μηνώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιδιά -- Γλώσσαel
heal.classificationΕκπαιδευτικά τεστ και μετρήσειςel
heal.dateAvailable2024-01-09T01:04:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2010-03-
heal.abstractΣκοπός: Η παρούσα έρευνα ήταν η πιλοτική εφαρμογή και αξιολόγηση του τεστ έρευσης λέξεων, στον ελληνικό πληθυσμό. Το πρωτότυπο Test of Word Finding (TWF) δημιουργήθηκε από την Diane J. German και έχει ως σκοπό την αξιολόγηση της ικανότητας έρευσης λέξεων σε παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Μεθοδολογία: Η έρευνα χωρίστηκε σε τέσσερα μέρη. Κατ' αρχήν, η μετάφραση και των δύο τεστ έγινε στην ελληνική γλώσσα. Μετά ακολούθησε μία πιλοτική έρευνα, η οποία έγινε για να ελεγχθούν οι προσαρμογές στην ελληνική γλώσσα. Το τρίτο μέρος, της μεθοδολογίας, περιέλαβε την χορήγηση του, τα στοιχεία κωδικοποίησης και την εισαγωγή δεδομένων. Το τέταρτο τμήμα, σχετίζεται με την ανάλυση των στοιχείων και την ερμηνεία των αποτελεσμάτων. Το δείγμα στο οποίο χορηγήθηκε το τεστ ήταν 50 παιδιά (50 αγόρια και 50 κορίτσια) από την περιοχή του Αγρινίου και των Ιωαννίνων. Το δείγμα ήταν μεταξύ της ηλικίας 10 ετών έως 10 ετών και 11 μηνών. Το εκπαιδευτικό επίπεδο των γονέων είχε ποικιλία και ήταν από δημοτικό έως πανεπιστήμιο. Αποτελέσματα: Η στατική ανάλυση των στοιχείων έδειξε πως υπάρχει μια καλή γενική συνοχή των στοιχείων σε σχέση με τα αποτελέσματα που αναφέρθηκαν και σε άλλες χώρες. Καμία στατιστικά σημαντική διαφορά δεν βρέθηκε μεταξύ των αποτελεσμάτων του ελληνικού πληθυσμού και των αποτελεσμάτων που αναφέρονται σε άλλους πληθυσμούς. Συμπεράσματα – συζήτηση: Το τεστ φαίνεται να είναι ευαίσθητο στην ελληνική πραγματικότητα και παρουσιάζει ικανοποιητικό κριτήριο και αξιοπιστία αφού η χορήγηση έδειξε ξεκάθαρο πλαίσιο αποκρίσεων. Πολλές αλλαγές όμως πρέπει να γίνουν και ερεθίσματα να αλλάξουν ή να εξαιρεθούν. Η χρησιμότητα του τεστ για τον ελληνικό πληθυσμό για το κλινικό και ερευνητικό πλαίσιο, επίσης συζητήθηκε.el
heal.advisorNameΤαφιάδης, Διονύσηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages101-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2010007.pdfΠτυχιακή εργασία1.32 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons