Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧριστοφή, Μυριάνθηel
dc.contributor.authorΠαρασκευά, Ελένηel
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Δώραel
dc.date.accessioned2014-09-25T07:27:37Z-
dc.date.available2014-09-25T07:27:37Z-
dc.date.issued2014-09-25-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4339-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολικά κέντραel
dc.subjectΝηπιαγωγείοel
dc.subjectΒρεφονηπιακοί σταθμοίel
dc.titleΣυγκριτική μελέτη των προσχολικών κέντρων Ελλάδας και Κύπρουel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιδικοί σταθμοί -- Ελλάδαel
heal.classificationΠαιδικοί σταθμοί -- Κύπροςel
heal.classificationΝηπιαγωγεία -- Ελλάδαel
heal.classificationΝηπιαγωγεία -- Κύπροςel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:23:53Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.abstractΟ σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει τα νηπιαγωγεία τόσο σε Ελλάδα όσο και στη Κύπρο. Η εργασία ξεκινάει με ένα κεφάλαιο που αναφέρεται στην ιστορική εξέλιξη του νηπιαγωγείου στην Ελλάδα και ποιοι ήταν εκείνοι που προώθησαν το θεσμό της εκπαίδευσης των νηπίων ώστε σήμερα να είναι μια υποχρεωτική διαδικασία. Επίσης, στη συνέχεια μεταβαίνουμε στη Κύπρο και στη δική της ιστορική εξέλιξη πάνω στο θέμα των νηπιαγωγείων και βρεφικών σταθμών. Ελλάδα και Κύπρος είναι δύο χώρες στις οποίες άργησε να ξεκινήσει η εκπαίδευση των νηπίων και μάλιστα τα πρώτα χρόνια η εκπαίδευση τους ήταν προαιρετική και καθαρά ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Στα επόμενα κεφάλαια που ακολουθούν γίνεται μια σύγκριση Ελλάδας και Κύπρου πάνω σε αυτό το θέμα ώστε να διαπιστωθούν τα όμοια και ανόμοια που συμβαίνουν στις δύο χώρες. Σε αυτό το κεφάλαιο μπορούμε να διαπιστώσουμε και τις μαθησιακές ανάγκες που έχουν η κάθε μια χώρα χωριστά και αν τελικά τις καλύπτουν ή όχι. Έπειτα το τρίτο κεφάλαιο είναι οι εφαρμογές- εμπειρίες από την εξαμηνιαία πρακτική σε προσχολικό κέντρο της Κύπρου και τέλος το τελευταίο κεφάλαιο οι ομοιότητες και οι διαφορές των δύο προσχολικών κέντρων, Ελλάδας-Κύπρου.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages94-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons