Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρίδη, Χριστιάνναel
dc.date.accessioned2014-09-24T13:59:05Z-
dc.date.available2014-09-24T13:59:05Z-
dc.date.issued2014-09-24-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4333-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαπολιτισμική αγωγήel
dc.subjectΠαιδικοί σταθμοίel
dc.subjectΔιαπολιτισμικά προγράμματαel
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΘέατροel
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδι και διαπολιτισμική αγωγήel
dc.titleΤο θεατρικό παιχνίδι ως μέσο διαπολιτισμικής αγωγής στους παιδικούς σταθμούςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΘεατρικό παιχνίδιel
heal.classificationΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:31:33Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.abstractΟι Παιδικοί Σταθμοί ως μια μικρογραφία της Ελληνικής Πολυπολιτισμικής κοινωνίας, αντικατοπτρίζουν όλα τα χαρακτηριστικά της. Γι’ αυτό καθίσταται αναγκαία τη διαπολιτισμική αγωγή η οποία με τους στόχους που έχει , τις μεθόδους και τις τεχνικές που χρησιμοποιεί, επιδιώκει να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα, σ’ ένα κόσμο που διαρκώς μεταβάλλεται. Με την παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια, μέσα από τη μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας , και τον εντοπισμό των σχετιζόμενων με το θέμα ερευνών να εξεταστεί πώς το Θεατρικό Παιχνίδι μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο πεδίο, για την καλλιέργεια της διαπολιτισμικής αντίληψης των παιδιών στον Παιδικό Σταθμό. Πράγματι με την παρούσα εργασία αναδύθηκε, ως κοινή συνισταμένη, η ευεργετική επίδραση του Θ.Π στα παιδιά, ως μέσο διαπολιτισμικής αγωγής. Στην πλειονότητά τους οι ερευνητές και συγγραφείς διατυπώνουν την άποψη, ότι το Θεατρικό Παιχνίδι (Θ.Π.) - ως μια κατ εξοχή βιωματική και επικοινωνιακή μέθοδος, η πλέον ενδεδειγμένη και αποτελεσματική από τις μορφές της δραματικής έκφρασης, για τις μικρότερες ηλικίες, - αποτελεί ένα άριστο μέσο, αφού αγγίζει δημιουργικά και επιλύει προβλήματα σε ψυχολογικό, συναισθηματικό, επικοινωνιακό, κοινωνικό και ευρύτερα παιδαγωγικό τομέα, δηλαδή στους ίδιους ακριβώς τομείς, στους οποίους χρειάζεται παρέμβαση σε ένα διαπολιτισμικό περιβάλλον. Με τα παιχνίδια και τις τεχνικές που χρησιμοποιεί, ακολουθεί μια πορεία από το ‘’εγώ’’ στο ‘’εσύ’’ και καταλήγει στο ‘’εμείς’’ που είναι και το ζητούμενο στη διαπολιτισμική αγωγή.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages108-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons