Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4327
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μπαντινάκη, Ειρήνη | el |
dc.contributor.author | Σαγάνη, Ευτυχία | el |
dc.contributor.author | Χόντια, Γκλόρια | el |
dc.date.accessioned | 2014-09-24T13:10:18Z | - |
dc.date.available | 2014-09-24T13:10:18Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-24 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4327 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Τηλεόραση | el |
dc.subject | Παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
dc.subject | Θετικές επιρροές τηλεόρασης | el |
dc.subject | Αρνητικές επιρροές τηλεόρασης | el |
dc.subject | Χρήση τηλεόρασης | el |
dc.title | Η τηλεόραση και το παιδί στην προσχολική ηλικία | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Τηλεόραση και παιδιά | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T22:20:11Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2014 | - |
heal.abstract | Η εργασία μας διαπραγματεύεται πώς η τηλεόραση επιδρά σε παιδιά προσχολικής αγωγής. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην ιστορική αναδρομή της τηλεόρασης στον κόσμο αλλά και την εμφάνισή της στην ελληνική κοινωνία. Επιπλέον αναλύουμε τα παιδικά προγράμματα και την εξέλιξή τους. Στη συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο τονίζουμε τα πλεονεκτήματα της τηλεόρασης. Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στα εκπαιδευτικά προγράμματα και πως αυτά συμβάλλουν στην εκπαίδευση του παιδιού. Ακόμα γίνεται αναφορά πως η τηλεόραση επιδρά στη γλωσσική εκμάθηση, την ψυχολογία, τον πολιτισμό και την κοινωνικοποίηση των παιδιών. Αντίθετα στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε τα μειονεκτήματα της τηλεόρασης. Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στη βία και τη διαφήμιση που προβάλλονται από αυτή και πως επηρεάζει το παιδί. Αξιοσημείωτο είναι ότι μέσω της τηλεόρασης δημιουργούνται σωματικά και ψυχικά προβλήματα στα παιδιά καθώς επίσης περιορίζεται και ο ελεύθερος χρόνος τους. Επιπλέον η τηλεόραση προβάλλει λανθασμένα πρότυπα δημιουργώντας έτσι μία αντικοινωνική συμπεριφορά. Στο τελευταίο κεφάλαιο επεξηγείται η χρήση της τηλεόρασης μέσα στο σπίτι αλλά και στο σχολείο. Ύστερα επισημαίνουμε προτάσεις για την ορθή χρήση της τηλεόρασης από τους γονείς αλλά και τους εκπαιδευτικούς. Η τηλεόραση έχει τόσο θετικές όσο και αρνητικές επιδράσεις στα παιδιά ανάλογα με τον τρόπο χρήσης της. Είναι στο χέρι μας να την αξιοποιήσουμε προς όφελος των παιδιών μας. | el |
heal.advisorName | Κανελλοπούλου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 83 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License