Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛασκαράτου, Παναγιώταel
dc.contributor.authorRustemi, Irinien
dc.contributor.authorΣαραντάρα, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΤσούμπου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2014-09-24T10:21:13Z-
dc.date.available2014-09-24T10:21:13Z-
dc.date.issued2014-09-24-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4309-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕγκεφαλική παράλυσηel
dc.subjectΜυικές δυστροφίεςel
dc.subjectΠοιότητα ζωήςel
dc.subjectΣχολική ενσωμάτωσηel
dc.subjectΚινητικές αναπηρίεςel
dc.titleΒελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών με εγκεφαλική παράλυση και μυϊκές δυστροφίες με στόχο την ομαλή ένταξη στο σχολικό πλαίσιοel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕγκεφαλική παράλυση -- Παιδιάel
heal.classificationΚινητικές διαταραχές στα παιδιάel
heal.classificationΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:36:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2012-
heal.abstractΣτην παρούσα μελέτη θα εξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής των παιδιών που έχουν εγκεφαλική παράλυση και μυικές δυστροφίες. Σε αυτήν την προσπάθεια την κύρια συμβολή έχει ο εκπαιδευτικός καθώς εργάζεται προκειμένου να επιτευχθεί η ομαλή ένταξη των παιδιών αυτών στο σχολικό πλαίσιο. Στην εργασία μας αναφέρουμε το περιεχόμενο των όρων εγκεφαλική παράλυση και μυικές δυστροφίες καθώς και τις εκδηλώσεις αυτών στο παιδί. Με λεπτομέρειες εξηγούνται τα συνοδά προβλήματα που ακολουθούν αυτές. Παράλληλα επισημαίνουμε τη σημασία που έχει η προσπάθεια του εκπαιδευτικού, ο οποίος μετά τους γονείς έχει ενεργό ρόλο στην ένταξη του παιδιού στην τάξη. Αναφέρονται τα χαρακτηριστικά που καλείται να έχει καθώς και τα ψυχικά χαρίσματα και κυρίως τη θέληση, που θα ωθήσει το παιδί να προσπαθήσει να επιτύχει σε αυτήν την προσπάθεια. Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην έννοια του αυτοπροσδιορισμού και αξιολογούμε τη σημασία του σε σχέση με την βελτίωση της ποιότητας ζωής. Επίσης αναφέρουμε την αναγκαιότητα της σχολικής ενσωμάτωσης και παρατηρούμε τη συμπεριφορά του παιδιού με κινητικά προβλήματα μέσα στην τάξη. Επισημαίνουμε τα συναισθήματα των γονέων και το ρόλο τους κατά τη διάρκεια της προσπάθειας προς την ομαλή ένταξη του παιδιού τους στο σχολικό περιβάλλον.el
heal.advisorNameΚουτσομπίνα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages102-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons