Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4309
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Λασκαράτου, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.author | Rustemi, Irini | en |
dc.contributor.author | Σαραντάρα, Βασιλική | el |
dc.contributor.author | Τσούμπου, Βασιλική | el |
dc.date.accessioned | 2014-09-24T10:21:13Z | - |
dc.date.available | 2014-09-24T10:21:13Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-24 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4309 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εγκεφαλική παράλυση | el |
dc.subject | Μυικές δυστροφίες | el |
dc.subject | Ποιότητα ζωής | el |
dc.subject | Σχολική ενσωμάτωση | el |
dc.subject | Κινητικές αναπηρίες | el |
dc.title | Βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών με εγκεφαλική παράλυση και μυϊκές δυστροφίες με στόχο την ομαλή ένταξη στο σχολικό πλαίσιο | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Εγκεφαλική παράλυση -- Παιδιά | el |
heal.classification | Κινητικές διαταραχές στα παιδιά | el |
heal.classification | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T22:36:58Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2012 | - |
heal.abstract | Στην παρούσα μελέτη θα εξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής των παιδιών που έχουν εγκεφαλική παράλυση και μυικές δυστροφίες. Σε αυτήν την προσπάθεια την κύρια συμβολή έχει ο εκπαιδευτικός καθώς εργάζεται προκειμένου να επιτευχθεί η ομαλή ένταξη των παιδιών αυτών στο σχολικό πλαίσιο. Στην εργασία μας αναφέρουμε το περιεχόμενο των όρων εγκεφαλική παράλυση και μυικές δυστροφίες καθώς και τις εκδηλώσεις αυτών στο παιδί. Με λεπτομέρειες εξηγούνται τα συνοδά προβλήματα που ακολουθούν αυτές. Παράλληλα επισημαίνουμε τη σημασία που έχει η προσπάθεια του εκπαιδευτικού, ο οποίος μετά τους γονείς έχει ενεργό ρόλο στην ένταξη του παιδιού στην τάξη. Αναφέρονται τα χαρακτηριστικά που καλείται να έχει καθώς και τα ψυχικά χαρίσματα και κυρίως τη θέληση, που θα ωθήσει το παιδί να προσπαθήσει να επιτύχει σε αυτήν την προσπάθεια. Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην έννοια του αυτοπροσδιορισμού και αξιολογούμε τη σημασία του σε σχέση με την βελτίωση της ποιότητας ζωής. Επίσης αναφέρουμε την αναγκαιότητα της σχολικής ενσωμάτωσης και παρατηρούμε τη συμπεριφορά του παιδιού με κινητικά προβλήματα μέσα στην τάξη. Επισημαίνουμε τα συναισθήματα των γονέων και το ρόλο τους κατά τη διάρκεια της προσπάθειας προς την ομαλή ένταξη του παιδιού τους στο σχολικό περιβάλλον. | el |
heal.advisorName | Κουτσομπίνα, Βασιλική | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 102 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License